Praktische rugzak

<p>Hoi hoi! <br /><br /></p><p>We verwachten zeer binnenkort ons tweede kindje. De oudste is dan twintig maanden en zit dus ook nog in de luiers. <br /><br /></p><p>We hebben als kinderwagen een Joolz Geo en nu kiep ik alles in het onderste mandje, maar straks is het mandje gone door de uitbreiding. Om de hele santenkraam aan spullen mee te nemen zoek ik een praktische rugzak. Ik heb nu een schoudertas van Cowboys bag maar dat is niet praktisch straks (deze kieper ik ook altijd in dat mandje wat straks gone is). <br /><br />Heeft iemand tips wat handige en praktische rugzakken zijn? Ik zelf dacht aan die van Fjallraven. Die vierkante. Maar is die echt praktisch? <br /><br /></p><p>Alvast bedankt! </p>
 
De fjallraven heeft meerdere maten, als je die wilt zou ik voor de grootste gaan. Ik heb die ook maar kan er echt veel in, dat wil ik niet zeggen.

Als je echt een grote praktische wilt zou ik voor de Herschel rugzakken gaan. Die zijn lekker ruim van binnen. Die hebben wij ook en daar past aanzienlijk meer in. Zeker als je spullen voor 2 kindjes mee wilt nemen
 
Hier een moeder van twee kinderen die 1,5 jaar schelen. Ik gebruik sinds de geboorte van de tweede ook de fjallraven tas. Persoonlijk vind ik hem groot genoeg en past alles erin als ik weg ga. Alleen als de kinderen naar de oma’s gaan en er moeten slaapzakjes mee wordt het lastig, maar dat zal met heel veel tassen zo zijn. Ik vind de tas zelf erg overzichtelijk. Vaak onderin de reservekleren, dan de luiers en doekjes en daarboven alle voeding en dat alles voor twee kinderen. Ik hou vaak ruimte over Flesjes blijven rechtop staan en alles blijft netjes door de vorm van de tas en de ritssluiting. Hier zeer tevreden
 
Terug
Bovenaan