Praktische tips newborn en dreumes 15 maand

<p>Ha moeder en toekomstige moeders</p><p>Wij verwachten in april ons 2e kindje. Onze zoon is dan 15 maanden. Ik zit nu een beetje in dubio hoe alles aan te pakken met twee kleintjes. De oudste zal nog niet lang kunnen lopen. Ik zit te denken aan een buggy die klein inklapbaar is (kleine auto) en baby in draagzak. Maar is dat handig? Dan zal de baby altijd in de draagzak moeten. Iemand ervaring hiermee? En eventueel andere tips om het leven met 2 kleintjes makkelijker te maken??</p><p> </p>

Mijn dochter liep met 15 maanden, dus wie weet ;)Ik krijg in mei mijn tweede en mijn dochter is dan bijna 2. Ik heb een kids2sit gekocht. Dit is een zitje voor in de bak van de kinderwagen met een tuigje. Je kunt los een beugel bestellen. Zo kun je je dreumes op de wagenbak vastzetten. Dit lijkt mij heel handig, maar ik heb er nog geen ervaring mee. 

Mijn oudste 2 verschillen ook 15 maand.Ondanks dat de oudste liep met 11 mnd, heb ik toch een duowagen aangeschaft. Ideaal, ik deed zelf vaak lopend de boodschappen etc.

Lees mee!! Wij verwachten in februari onze 2e. Dan is onze dochter 18 mnd. Maar ze loopt nu nog niet(16mnd).Wij hebben we een duokar gekocht die je voor 1 kind kunt gebruiken maar ook voor 2. Verdere tips zijn welkom!!

Duowagen ook over gedacht maar die kunnen we niet in de auto meenemen en dat lijkt me heel onpraktisch. Kids2sit nooit van gehoord ga ik eens naar kijken!

Lastig ja. Met 15 maand zou het beste wel kunnen dat hij loopt maar grote stukken is t toch wel handig als ie even kan zitten. Ik had zo'n kid2sit nog nooit gezien. Dat lijkt me best handig. Wij verwachten in juli onze tweede onze dochter is dan net 2 of nog net niet. Ze loopt al erg goed maar ik zit toch rond te kijken voor als het toch niet gaat dus ik volg hier even. 

Lastig ja. Met 15 maand zou het beste wel kunnen dat hij loopt maar grote stukken is t toch wel handig als ie even kan zitten. Ik had zo'n kid2sit nog nooit gezien. Dat lijkt me best handig. Ik denk wel dat je moet kijken welke wagen je hebt. Wij hebben een Joolz die zit maar aan twee kanten vast. Ik weet niet of die nog zo'n gewicht kan dragen aan de voorkant? Iemand ervaring mee? Wij verwachten in juli onze tweede onze dochter is dan net 2 of nog net niet. Ze loopt al erg goed maar ik zit toch rond te kijken voor als het toch niet gaat dus ik volg hier even. 

Terug
Bovenaan