Praktische vraag

In juli volgend jaar komt onze 3e erbij als het goed is. Nu gebruik ik de kamer waar dit kindje mag komen als opslag en wasruimte om de was te drogen. Heb wel een droger maar die gebruik im amper omdat je kleding er toch sneller slechter van wordt. Hoe doen jullie moeders dit? Ik was ook behoorlijk veel doe zeker 1 x per week de bedden allemaal. Hoe hangen jullie dit op? Heb dus geen ruimte meer over

Beddengoed, rompers, ondergoed, handdoeken gaan bij mij in de droger. Bovenkleding hang ik altijd op. In de zomer hang ik praktisch alles buiten (inklapbare brabantiamolen ad muur), zoiets kun je ook binnen ophangen. Ingeklapt kost het nul ruimte. Uitgeklapt is het zon halve molen. Ideaal ? dan kun je hem evt ook in een trappengat/hal kwijt ?

Wij doen veel toch wel in de droger. Luiers, handdoeken, beddengoed, rompers, pyjama's, sokken en katoenen ondergoed, doeken en kussens van de honden enzo. 
Alleen gewone kleding en overbroekjes van de luiers hang ik op, of als het iets is dat niet in de droger mag. En dat hangt aan een rek dat je aan een deur kan hangen. Ook kun je die over een trapportaal hangen aan het traphekje. 

Wij hangen alles op, ook 's winters vaak een groot deel buiten omdat we een overkapping hebben in de tuin waar prima een droogrekje onder kan (en voorheen een balkon boven ons balkon). We hebben bewust geen droger (en willen die vanwege de milieuimpact ook niet), dus het moet wel hangen (of liggen op speciale droogrekjes). Verder hangt er ook wel was met zo'n uitklapbaar rekje in het trappengat naar de zolder. 

Hier 2 kinderen (en zwanger van de 3e) en we hebben maar 2 slaapkamers. Onze dochters slapen samen op 1 kamer. De baby komt bij ons op de kamer voorlopig totdat onze verbouwing klaar is, maar dat duurt nog wel een jaartje.

We wonen heeeeel klein. Geen metertje over, nergens in huis. Onze dochters delen een kast en commode en alles, elke centimeter van het huis is gevuld.
Op onze slaapkamer heb ik een klein hoekje over waar een droogrek staat. Daar droog ik alle kleding. Handdoeken en ondergoed gaat in de droger. Beddengoed hang ik over de de railing in het trapgat. Ik doe op dag 1 ons bed en op dag 2 de bedden van de kinderen. En doe vaak wat kleinere wasjes kleding zodat het aan het droogrek past. Dus ach, het is nogal passen en meten hier maar het gaat :)

We hebben bijvoorbeeld ook geen ruimte voor de kinderwagen in huis, deze ligt al jaren achterin de auto en we kunnen voor de 3e baby ook geen box kwijt beneden totdat de verbouwing klaar is, t is echt passen en meten!

Maar bijvoorbeeld afgelopen nacht hebben beide kinderen gespuugd en dan ligt er een enorme stapel beddengoed en handdoeken en ook de kussens zelf zijn ondergespuugd.
Ik heb direct 3 wassen vandaag. Dat gaat dus allemaal in de droger, het is soms niet anders ;)

Hoihoi..
Hier ook geen kamertje over voor de was. Wij hebben een wasrek in onze slaapkamer staan.. niet ideaal maar is nniet anders. Je kan evt n rekje int trapgat hangen?
En ik hang hoes en onderlakens / tafelkleden ook wel over een deur heen en in de zomee natuurlijk alles buiten..
Handdoekenwas overigens lekker in de droger..

Terug
Bovenaan