praten

Dag meisjes, ik zit hier nu al een tijdje naar jullie te kijken en mee te voelen. Maar dit is wel mijn eerste eigen berichtje. Ik maak me de bedenking: als dit forum (en de andere) zo frequent wordt bezocht door zoveel verschillende vrouwen, waarom is er hier dan nog geen chat? Dan kunnen we iedere dag gezellig chatten... Of zit die mogelijkheid er niet in? Groetjes. Ik kom wel wat vaker vanaf nu. De drempel is overwonnen.
 
Hoi Billie,

Welkom hier bij ons op het forum. Het is altijd gezellig als er weer iemand bij komt. Ik had in het begin ook een drempel waar ik overheen moest. Ik ben blij dat ik het toen ook heb gedaan en ben nu een verslaving rijker.
Wat de chat betreft, ik weet het niet, ik persoonlijk heb daar ook niet zo veel behoefte aan. Je zou het aan kunnen kaarten bij de makers van de site. Volgens mij kun je dat doen bij Colofon onder aan deze pagina in de blauwe balk.

Liefs, Ank

ps. hoe lang zijn jullie nu bezig voor een kindje?
 
Hé hallo,

Welkom op dit forum.
Ik kom hier ook al een tijdje en vindt het idd wel vreemd ja dat dit alles is. Ook berichtjes moet je zover terug zoeken.
Ik heb betere forums gezien qua opbouw MAAR niet qua gezelligheid!!!!
Dus dat doet me toch iedere keer weer besluiten om weer al die leuke, gezellige, informatieve maar ook soms verdrietige verhalen te lezen.
Iedereen komt heel oprecht over en ik heb er al veel geleerd!
En hier hoef je je ook vooral niet te schamen om dingen te vragen!

Nou tot mails (of is dat nu forums????)!

Greets Tika
 
Dag Ank, zo leuk dat je reageert. Ik ben helemaal gelukkig dat dit forum echt werkt (tja, wat verwacht ik eigenlijk?). Maar om op je vraag te antwoorden. Ik heb mijn pillen in de vuilbak gegooid 9 mei. De tweede ronde is gebeurd en nu wacht ik op die NOD zoals jullie het noemen. Paar dagen overtijd. Tenzij dit een langere cyclus is... Spannend he, godtoch.
 
hoi billie
welkom ook ik ben hier nog niet zolang en per toeval door mijn vriend ben ik hier eigenlijk terecht gekomen hij had voor mij een pagina bij de favorieten gezet met allemaal babysites en ben eens gaan rondneuzen en zo vondt ik deze site met de forum:D:D
ben er heel blij mee en elke dag moet ik wel 1x geweest zijn anders voelt mijn dag niet compleet meer(A)
hehehe ik wens je veel lees plezier:D net zoals ik dat heb en meeleef met iedereen hier:D
liefs Debbert
 
hoi billi,ik ben hier al een tijdje,maar een tijdje er niet meer op geweest,omdat ik er te veel mee bezig was,maar ben hier een maand of 5 op dit forrum,en ja een chat zou leuk wezen,gr manuela
 
Terug
Bovenaan