Praten....

Ja hoor, ook Leah heeft het praten ontdekt. Wat leuk, zeg. Ze kletst de hele dag de oren van je hoofd met voor mij verstaanbare woorden.
'Leah, ga je mee?' en dan als antwoord zegt zij heel blij: 'Tiets!' (= fiets).
Zo ontzettend leuk, ik geniet er echt erg van.
Bij jullie ook hele verhalen???? :)

Hoi,

Ook hier een echt kletsmajoor hahahha.
Geweldig om naar te luisteren.
Het is ook net of Yordi elke dag weer neiuwe woordjes leert. Sommige woorden spreekt hij echt verstaanbaar, andere woorden, snappen alleen wij wat hij bedoelt. En indd als hij op de fiets zit, dan is hij ook geen moment stil.
Als ik aan yordi vraag: wat zegt de auto, roept hij enthousiast toet toet toet, vraag ik wat zegt het hondje, dan zegt hij waf waf en als ik vraag wat zegt het poesje, zegt yordi mauw. Zoooo schattig!!!!!

Liefs marielle

Ja leuk he shanice noemt haar neef hik geen nick en nog zoveel van die dingen.Vraag ik aan haar wil Shanice baby tv kijken of jim jam roept ze jim jam.
Broer roept ze ook het is momenteel net een papegaai. Als ze bah broek heeft roepen we stinkie hihihi.

groetjes lisette

Ja hoor hier ook een echte kletstante. Alleen verstaan we er bijna niks van. Ze hangt hele verhalen tegen ons op en kijkt je dan aan wachtend op een reactie. Die geven we ook wel, maarja of het de goede is?
Ze zegt wel steeds meer verstaanbare woordjes. En net zoals bij rood wit blauw slaat ook onze meid de moeilijke letters gewoon over.
Vliegtuig is lie uig. Papa is neet dao wordt papa neette dao. (papa is niet hier voor de niet limburgers)
Verder snapt ze wel heel goed wat wij bedoelen als we iets tegen haar zeggen en ze voert ook alles uit wat je haar zegt. Het is dus gelukkig niet zo dat ze het niet snapt. En ja de rest van het praten dat komt ook wel.

Nu genieten we nog lekker van de niet verstaanbare woorden. Dadelijk zijn we misschien blij als ze hun mond even houden.

Groetjes Anne

Hier nog eentje die zoveel aan het kletsen is. Ik vind het echt leuk. Steeds meer verstaanbare woorden. Het lijkt ineens op dat gebied heel hard te gaan.
Ook een beetje oppassen met wat je zelf zegt dus, haha.

Groetjes, Bianca

Terug
Bovenaan