praten

hallo,
ik wil even wat kwijt wat ik erg grappig vond.
ons dochterje is nu 13,5 maand en brabbelt er op los met soms een woordje duidelijk.
vanmiddag hebben me man en ik ons rot gelachen, hij had zijn kerstpaket gekregen dus wij die uitpakken. de doos vond ons dochtertje vond die al erg leuk en wat eruit kwam natuurlijk ook. elk ding wat ik uit de doos haalde benoemde ik ook een zak autodrop, tot onze verbazing zei onze kleine dame autodrop. wel fonetisch maar het leek er erg veel op. me man en ik keken elkaar aan zovan wwwwwwwwaaaaaattttt!!!!! en mevrouwtje stond daarna met een big smile van goed he!!!

haha ik wil niet opscheppen, ik wilde het gewoon even kwijt.

groetjes
petra
 
schattig is dat he?
mijn dochter is nu 2 jaar en 2 maanden en begint ook steeds meer woordjes na te doen.
mijn man is vorige week naar de film geweest van new kids en hij moest natuurlijk even vertellen dat 1 woordje zowat in elke zin terugkwam.
ik zei al van pas nou op, want esmee praat alles na. echter wat doe ik daarna.
vertel het verhaal van mijn pedicure dat haar zoontje nu allerlei woordjes leert nu hij op de basisschool zit.
hij zegt tegenwoordig dat hij moet schijten ipv poepen. toen ik dat vertelde aan mijn man zei esmee ook gelijk het woordje schijten. oeps. maar lollig was het wel
 
hahahaha..... Geweldig die uitspraken.... Zo zag mn oudste van 2 jaar 2 maanden vandaag een auto die net gereden had en waar dus geen sneeuw meer op lag en ze zei: die auto heeft geen deken meer..... Vond het wel gevat hihihihihi.......

De jongste (1 jaar en 3 weken) noem ik vaak apekop. Ze heeft zo'n aanwijsboek en vandaag ging ze alle kindjes aanwijzen en zei dan: ape op ape op......

Leuk trouwens dat er ook is iets leuks gemeld wordt in plaats van (heel begrijpelijk trouwens) steeds vragen over dingen die niet gaan zoals het hoort!
 
hallo,
ik vond het wel grappig om het te vertellen op de forum, en ja je heb gelijk het is wel wat anders dan de vragen die gesteld worden.

hier gaat mevrouwtje in een keer rap met woordjes zeggen. we kennen al wc, deur, kast en gister zei ze een naam van een van onze katten en das ook niet echt een makkelijke. joegy, die kwam er duidelijk uit. ze probeert ook de naam van onze hond te zeggen, die heet bliss maar dat wordt iets van wiss.
ik vind het echt geweldig nu ze zo met praten bezig is, af en toe heb ik wel de neiging om een fles fanta te halen om het te verstaan haha.


 
Hoi,

Hier ook al zo'n kletsmajoor! Ik vind het zo gezellig dat je nu een klein beetje kunt praten met je kleintje! (mijn dochter is nu 19 maanden) Gisteren aten we bloemkool, zegt ze ineens blllloemkoooolll. Geweldig toch?! En idd weereens wat anders dan vragen!

Fijne dagen straks en geniet van het geklets van je kids!!

Liefs Ciomama
 
hahahahahahaha sunshine ik hoor dat me kleine ook nog eens zeggen, maar dan moet ik nog even wachten. en die gezichten trekt ze nu al af en toe.

ik moet wel zeggen dat ze sprongen maakt met woordjes het lijkt net dat ze om de dag een nieuw woordje kent. ze probeert nu vlinder te zeggen. we hebben in de wc stickers op de muur van vlinders vandaar.

groetjes
 
Terug
Bovenaan