praten

Sinds vanmorgen zegt Jason ineens veel meer woorden! En praat ook na.
We oefenden de naam van zijn "suiker" tante. Zij past meestal ook op.
En ineens zegt hij haar naam. Wij helemaal enthousiast en andere woorden proberen.
Nu zijn er vandaag Laura (aua), dankje, hallo, auw en weg bijgekomen.
Ook zegt hij habba maar of het nu helpen of hebben is ben ik nog niet achter.
Ben weer zo trots op hem. Het luisteren gaat afgelopen dagen ook al super goed! Hopelijk blijft het zo...

Dinsdag komt er iemand van het Cb hier hem even observeren omdat hij zo onhandelbaar is meestal. Al lijkt dat nu juist weer bij te trekken >_<
we zullen het wel zien...

dat is altijd zo haha. als er iemand bij komt kijken dan trekt het ineens bij.
en wat goed dat ineens meer woorden zegt. wist je dat een baby vanaf de geboorte 3 woorden per dag kan onthouden? dat kan er allemaal ineen keer uit komen

Wij hebben voor pascal zijn gedrag ook een aantal bezoeken gahad van een pedagoge via het CB.
we zijn er erg blij mee dat we t hebben gedaan.
Veel tips en trucs. ideaal.

Leuk he die praat spurt.
Als of ie de hele nacht heeft liggen oefenen, en smorgens zijn kunsten vertoont.

geweldig. alles wordt hier ook genoteerd.

smooty

alicia maakt vandaag ook weer een spurt in haar woorden. wij hebben de kartonnen boekjes van de action.. van het boekje bedtijd kent ze bijna alle woorden. alle beersoorten noemt ze beer, knuffels zijn knuf, wieg is bed, en alles van kleding is pama.

Vanmorgen smolt.ik helemaal!
Papa ging met hem uitbed en deed zijn deur open toen hoorde ik al Hajo daarna rende hij onze kamer in en zei hajo mama en kreeg een dikke kus. Toen rende hij weer weg om naar beneden te gaan.
Heerlijk dat praten!

En hopelijk heeft CB ook tips voor ons... :)

het mooiste vond ik nog toen pascal met marc onder de douche was. ik zocht schone kleren op voor de heren, en hoorde opeens "ooeehhooee mamaaaa!!!, ben je !!!!!!!!!!!!!

zo skattig

Terug
Bovenaan