<p>Hi lieve (aanstaande) moeders </p><p>Ik wil graag mijn ervaring delen en hoop dat er andere moeders zijn op het forum die dit hebben meegemaakt omdat het allemaal best heftig is. </p><p>Gister had ik controle bij de vk, en eigenlijk heb ik de gehele zwangerschap geen problemen gehad alleen gister schrok ze ontzettend van mijn bloeddruk dat ik gelijk werd doorgestuurd naar de afdeling verloskunde in het ziekenhuis. Vervolgens bloed geprikt, ctg gemaakt en urine afgenomen. Er was al verteld dat ik moest blijven een nachtje vanwege de hoge bloeddruk. Vervolgens ook de bevestiging gekregen door het urine dat ik dus zwangerschapsvergiftiging heb. Daarna is er een echo gemaakt waarop ze kunnen zien dat mijn meisje iets aan de kleine kant is maar nog niks om zorgen over te maken. </p><p>Vervolgens ben ik vandaag overgeplaatst naar het AMC omdat ik nog zo vroeg in mijn zwangerschap ben dat mocht de baby komen is er hier meer en betere academische zorg. </p><p>Het is zo bizar dat ik me gewoon goed voel en gister gewoon op normale controle ging en nu waarschijnlijk nog weken in het ziekenhuis lig.. ze moet natuurlijk zo lang mogelijk blijven zitten maar toch is het ook spannend als ze haar wel eerder moeten halen.. </p><p>heeft iemand hier ervaring mee? </p><p>Xxx een onzekere jonge aanstaande moeder </p>