Pre-Menstruatie klachten maar toch zwanger?

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik heb een sprankeltje hoop nodig!</p><p>Mijn vriend en ik zitten momenteel in de 3e poging van ons eerste kindje, het is nog kort dus eigenlijk mogen we niet zeuren. Maar ik vind het zo teleurstellend dat ik 5 dagen voor mijn NOD al weet dat ik niet zwanger ben. </p><p>Ik krijg 5 dagen voor mijn menstruatie, lichamelijke klachten zoals jeuk rond vaginaal gebied en acne op de schouders. Dit speelt momenteel ook weer dus weet ik dat deze maand weer 'verloren' is.</p><p>Nu vroeg ik mij af of er dames zijn (geweest) die ook beginnende menstruatie klachten hadden maar toch zwanger waren?!</p>
 
Ik dacht ook pre menstruatie klachten te hebben, in die zin dat ik erg last had van acne op mijn gezicht en in mijn hals. Maar ik bleek toch zwanger te zijn! 1 dag na mijn NOD testte ik positief. Dit was overigens ook in ronde 3. Ik zou de hoop zeker nog niet verliezen zolang je niet ongesteld bent ?
 
Ha Carmen,
Ik heb donderdag positief getest (6 dagen voor NOD), en vooral menstruatiekrampen nu. Voelt wel iets anders, meer een zwaar gevoel en soms steken.
Maar na 1,5 jaar proberen weet ik ook dat je lichaam je heel erg voor de gek kan houden en het dus ook allemaal niet veel hoeft te zeggen.
Maar 5 dagen voor NOD is nog vroeg. Dus blijf positief. Meer kan je niet doen. Succes met wachten!
 
@HasiE: wat een super leuk bericht om te lezen. Dit brengt mij veel rust en minder gestres. Ik ga nu rustig wachten tot zaterdag.
 
@Kinderwensnrtwee: pfff 1,5 jaar proberen is lang, jeetje! Erg knap dat je er nog zo positief over kunt schrijven. Maar.... gefeliciteerd met je positieve test!!!!
Je lichaam kan je idd goed voor de gek houden, vanaf de 48 na positieve ovulatie test elke dag lichte krampen gehad alsof ik ongesteld ga worden, ook sneller rug pijn en gevoelige tepels. Afgelopen maandag 30 minuten erge steken gehad wat ik nooit heb. Sindsdien zijn de lichte krampen weg. Allemaal maar een rare bedoeling.... 5 dagen voor de NOD is idd nog vroeg. We wachten rustig af tot het zaterdag wordt en dan misschien testen......
 
Hey carmen, ook ik had menstruatiekrampen alsof ik elk moment ongesteld kon worden, 1 dag voor NOD testte ik positief!? heb je inmiddels alweer getest of ben je toch ongesteld geworden? Ik duim voor je. 
Liefs patries
 
Hee Patries,
Wat een late reactie van mij... sorry hiervoor. Gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
Ik ben toen helaas ongesteld geworden, afgelopen week weer een positieve ovulatie test gehad. Nu momenteel al 2 dagen ook menstruatiekrampen alsof ik ongesteld moet worden, ook een bol gevoel in mijn onderbuik. Vanaf wanneer had jij deze krampen?
Groetjes Carmen
 
Terug
Bovenaan