Pre-Seed

Hoi Dames,

heeft er iemand ervaring met het gebruiken van Pre-seed? Dat is een glijmiddel wat niet slecht is voor de zaadcellen. Op internet lees je er veel positiefs over Je schijnt er sneller zwanger van te worden.
Ik was benieuwd of iemand van jullie er wat van weet.

Liefs Maartje

Ik had er ook goede dingen over gelezen en het besteld. Maar wat een vieze bende werd het! Nu is t voordeel dat de zaadjes van mn man goed zijn en ik sowieso totaal geen glijmiddel nodig heb, maar ik vond het een dooddoener... Je moet echt blijven liggen na t inbrengen dus dan wordt t wel een verplicht nummer vonden wij. Althans je creativiteit moet je dan dus thuislaten...

Stel de zwemmers zijn misschien niet opperbest of je bent vrij droog van onder zou ik t zeker proberen, maar voor mii nooit meer. Verwacht aub ook geen wonder, tis en blijft de vraag of het echt helpt!

Grt Charlotte

Ik heb het ook besteld en gebruikt maar het is een gedoe hoor! En het loopt zo je vagina weer uit als je het niet diep genoeg hebt ingebracht. Heel vreemde gewaarwording!

Het is ook zeker niet romantisch!

Maar het schijnt goed te werken.....gelukkig zijn de zwemmers van mijn man heel goed en hebben we het eigenlijk niet nodig.

Succes!

Ik gebruik normaal een gewone glijmiddel, want sinds de geboorte van mijn dochter is alles wat droger van binnen. gewone glijmiddel schijnt niet goed te zijn. Dus ik ga maar en poging wagen met de pre seed....ben benieuwd

Tja of het werkt weet ik niet maar de eerste ronde dat ik het gebuikt heb (was wel een ronde met hormonen) was het wel raak. Mijn gyn is er wel een voorstander van. En baat het niet het schaadt zeker niet. Dat het een gedoe en een dooddoener is, klopt wel, maar als je net als ik op den duur van de medische malle molen afhankelijk bent, dan maakt het al helemaal niet meer uit. De romantiek is dan allang verdwenen. Ook mijn mannetjes zwemmertjes waren prima in orde. Bij de oudste hadden we pas na 7 maanden hormonen resultaat. Of het aan de Pre-Seed gelegen heeft? Ik weet het niet, maar kwaad kan het zeker niet.

Onze gyn vond het meer een mooi verkooppraatje, maar inderdaad baat het niet dan schaadt het niet! Wij hebben het ook een tijdje gebruikt, een vieze bende en zo niet romantisch! Wel extra lang plezier ;)
Gewoon een keer proberen, wie weet....

Liefs

Terug
Bovenaan