Precies 12 weken.

Hey dames!

Wou jullie toch even melden dat ik erg blij ben dat ik de vandaag de 12 weken heb bereikt! Volgende week dus 3 maanden en dan zit ik al op 1/3 hihi.

Liefs.

fijn meid, goed te lezen dat je nu zo positief bent!

Gaat het allemaal weer wat beter? Wat meer dingen op een rijtje kunnen krijgen? En is je griep voorbij?

Liefs

Het gaat wel oke :) Huisvesting is nu een groot probleem.. Ik woon nu begeleid met 19 anderen. Maar hier is alcohol en wiet toegestaan, en mensen zitten ook aan de harddrugs. Ze draaien 24/7 muziek. Ik wil hier zo snel mogelijk weg! Maar alle moederkind huizen zitten vol.. Het ziet er naar uit dat ik hier tot m'n 8e maand moet zitten. So thats on my mind. Verder gaat het wel redelijk. Me griepje is voorbij, ben nog steeds verkouden helaas. Maandag weer een echo, en daar kijk ik erg naar uit! Liefs.

hey sorry ik kende je verhaal niet,
wat een toestand! lijkt me niet echt een fijne omgeving nou sterkte ermee!! hopelijk pakt het allemaal goed uit voor je!!

lieve groetjes gertruda

Oke, ik begrijp dat je weg wilt ja!
En bij vrienden kun je ook nergens terecht al is het maar tot je iets anders hebt of kan dat niet zomaar omdat je begeleid zit?

Gelukkig is de griep weg! Hou vol meid!
Morgen je kleine weer even zien geeft ook goed!
Alles komt goed!

fijn te lezen dat je van je zwangerschap geniet! Hopelijk komt ook de woonruimte binnenkort goed, geloof idd dat het erg lastig is zo.. Geniet van de echo volgende week!

Liefs daisy (julimama)

Wat gaat het toch snel he... hier morgen 12 weken. Blijf het een magische datum vinden... haha... Fijn om te lezen dat het weer wat beter met je gaat. maakte me toch wel een beetje zorgen om je. Die huis vesting komt vast ook wel goed, al kan ik mevoorstellen dat je dat liever met 6 maand als met 8 maand geregeld hebt, Sterkte daar. en succes volgende week met je echo. Geniet er lekker van.

X

Terug
Bovenaan