Precies 8 weken en de hele tijd buikkrampen

<p>Hi allemaal,</p><p>Ik ben vandaag 8 weken zwanger en vandaag stond ik op met buikkrampen. Ik heb dit nog steeds. Het voelt aan als menstruatiekramp. Is dit normaal?</p>

Hi!
ik had dit met 5/6 weken, de verloskundige zei toen dat dit waarschijnlijk door mijn groeiende baarmoeder kwam en dat ik me geen zorgen moest maken zolang ik geen bloedverlies had. Er gebeurt nu natuurlijk veel daar binnen ? inmiddels acht weken en nu heb ik het nog met vlagen, je kan gerust een paracetamol nemen! Hopelijk wordt het snel minder.
Groetjes ?

Hoi,
Ik heb mega krampen gehad tot aan de 18 weken ongeveer..
Heel erg vervelend en werd er mega onzeker van ook nog eens.

Denk maar zo, zolang je geen echt helderrood bloed verlies hebt is het goed :) Natuurlijk wil dat ook niet altijd wat zeggen hoor maar zo kun je het voor nu wel relativeren.

Hoi! Dat is schrikken maar je hoeft je niet al te veel zorgen te maken als je ingewanden worden naar verschillende kanten toe gedreven om ruimte te maken voor de baby.
zolang het buik krampen zijn en geen onderrug krampen is er weinig aan de hand 
krampen aan de onderrug zijn de krampen die je niet wilt.
het kan heel goed zijn dat je darmen verschoven worden waar je last van hebt 
maak je niet te druk ❤️

Toen ik het had aan 8 weken ben ik moeten langs gaan omdat dit gepaard ging met wat bloedverlies. Bleek een stukje van de placenta te zijn die getoucheerd was... 
Bij onzekerheid kan je altijd even bellen hé.

Terug
Bovenaan