precies na 28 dagen!!!!

A

Anoniem

Guest

Hallo allemaal,

Weer een hoop nieuwe zwangere! Allemaal heel erg gefeliciteerd en geniet ervan!

Ik ben dan niet zwanger, maar ben wel heel blij! Afgelopen zondag ongesteld geworden….. precies 28 dagen na de vorige keer! Dit is echt de eerste keer dat ik een cyclus heb van 28 dagen! Jippie echt beter! Mijn cyclussen waren hiervoor tussen de 6 en 12 weken, dus ik wist niet wat me overkwam toen in ongesteld werd!

Alleen vind ik het vreemd dat ik op mijn temp. niet echt een eisprong terug kan vinden. Temp was wel heeeel iets hoger, maar niet veel! En ik had 2 weken geleden in het weekend 2 keer een bijna positieve ovu.test.

Maar ja, we zullen zien. Ga 13 juni naar de gyn.

Dit wilde ik even met jullie delen!

Imme xx

Heej Imme,

Ik kan het me helemaal voorstellen dat je daar heeeel blij mee bent!
Ik heb iets vergelijkbaars, mijn eerste ronde na stoppen met de pil duurde 41 dagen, ronde 2 duurde 46 dagen en ik was dus ook keiblij dat ronde 3 maar 34 dagen duurde. Dat ging tenminste weer een beetje de goede kant op. Voordat we stopten met de pil ging ik er gewoon van uit (misschien een beetje dom...) dat ik om de 28 dagen een cyclus zou hebben (want dat lees je zo vaak...), nou niet dus!
Maar je schrijft ook dat je naar de gyn gaat, doe je dat vanwege de onregelmatige cycli?

X Muizeke

Hoi!

nou bij jou gaat het ook de goede kant op! fijn joh! Ja, wachten dachten ook, met de pil stoppen, netjes cyclus van 28 dagen en hopelijk snel zwanger.... NIET DUS!! We zijn nu bijna 10 maanden verder....Ga nu mijn 6e ronde in.

Ja, ik heb geen (goede) eisprong, loop al tijdje bij de HA en kon ook geen eisprong ontdekken in mijn temp.lijsten. Verder waren hiervoor mijn cyclussen heeeel lang, onregelmatig en heb veel pijn. We zullen zien wat de Gyn ervan vind!

En jij??

Imme xx

Hoi!

nou bij jou gaat het ook de goede kant op! fijn joh! Ja, wachten dachten ook, met de pil stoppen, netjes cyclus van 28 dagen en hopelijk snel zwanger.... NIET DUS!! We zijn nu bijna 10 maanden verder....Ga nu mijn 6e ronde in.

Ja, ik heb geen (goede) eisprong, loop al tijdje bij de HA en kon ook geen eisprong ontdekken in mijn temp.lijsten. Verder waren hiervoor mijn cyclussen heeeel lang, onregelmatig en heb veel pijn. We zullen zien wat de Gyn ervan vind!

En jij??

Imme xx

Hoi Imme,

Ik zit nu in ronde 4 terwijl we in januari met de pil gestopt zijn. Ik heb vorige maand wel wat geprobeert met ovutesten enzo maar daar was ik dus te laat mee begonnen, ik ging nl uit van een cyclus van 46 dgn, terwijl het de laatste keer er maar 34 waren, ik had ook regelmatig getempt maar achteraf dus precies het weekend dat mn ei was (wat ik dus niet wist) niet, omdat ik ook wel eens uit wilde slapen :) pfffffft!

Deze ronde zijn we dus gestopt met de testen en thermometer, en proberen het weer een beetje relaxter aan te pakken omdat mn vriend niet blij werd van het 'verplicht klussen'. Ik weet dus niet hoe het zit met mijn eisprong, maar we hadden in het begin afgesproken het een jaar te proberen en als het dan niet gelukt is naar de ha of gyn te gaan. Dus we hebben nog effetjes te gaan.

Maar jij weet  dus al dat er iets is met je eisprong? Ben je daar achtergekomen met het tempen of anders?

xxx Muizeke

Nou vooral door mijn lange cyclussen. Ik temp nu de derde maand. Ik heb begrepen dat als je een cyclus langer dan 6 weken hebt, de kans bestaat dat je geen eisprong hebt. Of dat de eisprong van mindere kwaliteit is (hoeft dus niet hoor!!) Vandaar dat de HA me wil laten onderzoeken.

Imme xx

Ha Imme,

Oke ik begrijp het :) ik hoop voor je dat verder alles in orde is. Ik vind het ook wel spannend, wat deze ronde nu weer brengt: ik hoop ook op 28 dagen!

xxx Muizeke

Terug
Bovenaan