Predictie vals positief?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Vandaag heb ik een predictortest gedaan. Helaas kwam er geen controlestreep, dus is hij niet betrouwbaar. Ik bedacht me later dat hij misschien niet lang genoeg in de urine is geweest en heb (heel stom) dezelfde test na een halfuurtje nog eens gebruikt. Hierop negatief. Ik gooi twee uur later iets in de prullenbak en zie tot mijn verbazing toch een dunne positieve lijn. Ik vraag me af hoe betrouwbaar dit is, aangezien ik hem a) 2 keer gebruikt heb, en b) pas na afleestijd een dun positief lijntje zag. Daarna een andere test gedaan (huismerk) en in de verste verte geen positieve lijn. Iemand ervaring met een vals positieve test?</p>
 
Hi!
Geen ervaring mee, maar in de bijsluiter staat altijd dat de uitslag op de test na een bepaalde  niet betrouwbaar is (dat is bij 1x met een test) 
ik vermoed dat dat het geval is geweest bij jou. 
Predictor moet je volgens mij 10 of 20 seconden in de urine houden als je het in een kopje/bakje opvangt. Dit verschilt per merk. Dit staat overigens wederom in de bijsluiter, wat ze eigenlijk best even op het doosje kunnen zetten. Scheelt weer een bijsluiter door spitten... ?
 
Terug
Bovenaan