predictor early

A

Anoniem

Guest
Heeft iemand misschien ervarig met de predictor early test. je kunt ermee al testen vanaf 4 dagen voor je NOD. Nu lees ik overal dat de predictor meer HCG nodig heeft om positief te testen , ook met deze vroege test? Deze week mijn NOD en heb deze test vanochtend gekocht. heel stom maar kan gewoon niet ontspannen wachten. Ik voel eigenlijk geen klachten. alleen mijn borsten af en toe, maar dat is misschien elke maand wel. verder heb ik een paar keer moeten slikken bij the Vois kids whahaha, maar dat kwam misschien wel door de griep.
spannend spannend spannend.

Ik heb hem een keer gehad,....ik had 4 dagen van te voren getest,...negatief,....daarna sávonds met kruidvat test,...licht positief....dus ga gewoon voor de kruidvat 2 voor 9 zoveel:)...Jammer genoeg is het vruchtje afgekomen,...

Hey meid,

Wat spannend! Ik heb zelfs 5 dagen voor nod licht positief getest maar wel met Kruidvat 2 voor €5 want die zijn heel accuraat en betrouwbaar en gevoelig! Het zal wel bij iedereen anders zijn......de test werd steeds donkerder naarmate de dagen voorderde.....

Als je je er prettig bij voelt, gewoon eerder testen. Het gevaar ligt hem wel in de teleurstelling bij een negatieve uitslag!

Succes meid, ik hou je in de gaten!
Liefs Lynn.

Dankje meiden, ik heb inmiddels getest. en de *uitslag* staat in een nieuwe topic. Dat wachten he ... zo vervelend is dat..

Terug
Bovenaan