Predictor licht positief...clearblue negatief!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Ik ben half februari gestopt met de pil en tot op heden nog niet ongesteld. Bij mijn vorige zwangerschap duurde het de eerste x na het stoppen ook 3 maanden, maar voor de zekerheid toch maar een testje gedaan, want ja je weet maar nooit he?!
Het was er een van predictor. Op het eerste gezicht leek ie negatief, maar toen ik 'm in het licht beter bekeek was er een heeele vage stip te zien. Mij vriend zag m ook. Vanmiddag een test van clear blue gedaan en die was negatief!!! Vreselijk die onzekerheid!!
Ga  zo nog maar een keer een predictor halen denk ik...
Meer meiden hier ervaring mee??

groetjes, Krista

Hoi,

Ik heb er zelf geen ervaring mee, want heb nog nooit met clearblue getest.
Maar ik test wel met predictor en die is bij mij altijd goed gegaan (ben 2x zwanger geweest).

Ik zal als ik jou was de predictor wel pas over een paar dagen doen.

Liefs Randy

Hoi krista,
ik weet niet of de kruidvat dichtbij jullie is maar die test is als beste uit de tests gekomen.
ik heb die zelf ook gedaan toen ik twijfelde en het was een vette streep.
gr lisette

Hoi

Ik heb ergens een keer gelezen dat de clear bleu niet helemaal te vertrouwen   (niet uit eigen ervaring) dat ie soms negatief aangeeft terwijl je wel zwanger bent. Misschien over een paar dagen (meer hcg hormoon in urine) opnieuw testen. Als je dan wel zwanger bent dan is de streep misschien wel wat duidelijker. Ik  voor een positieve uitslag.

Groetjes Sharine

Bedankt voor jullie reacties! Vanmiddag eigenwijs nog een test gedaan...weer niets. Ik wacht nu tot vrijdag.... Spannend hoor!!

Hallo Krista,
Ik kan me jou onzekerheid heel goed voorstellen.
Ik ben zelf ook half februari gestopt met de pil en tot heden nog steeds niet ongesteld geworden. Gewoon heel vervelend. Ben ook naar de arts geweest, maar die zegt dat dit makkelijk een half jaar kan duren voordat je lichaam eraan gewend is.
Groetjes Isa

Terug
Bovenaan