Predictor test ????? ben ik nu zwanger ...of niet ??

A

Anoniem

Guest

Help....twijfel !! Vanmorgen heb ik getest, maar zag een heel vaag bolletje en dacht dat het een voorgedrukt stipje was, maar ik lees net op internet dat een vaag stipje van predictor positief is, maar het was wel een heeeeeeeeeeeel vaag stipje! Meer wittig dan roze. Daarnaa een Romed die ik had liggengedaan en die  geeft een streep, maar niet zo fel als de controle streep. Volgens mij moet bij Romed het streeje allebei dezelfde kleur hebben.
Nu weet ik niet meer wat ik moet denken. Geen winkel in de buurt open op zondag !!
Iemand ervaring ???
Liefs Gizmo

p.s: ik heb nu toch weer een klein beetje hoop, maar ben bang dat ik mezelf blij maak voor niets !!

Predictor is een dure geloof de duurste die er is , van de testen, dat andere merk ken ik niet, maar hier woord vaak gezegd een stip is een stip en een streep is een streep hoe vaag dan ook, hoeveel overtijd ben je?? ik onthoud niet alles van iedereen, ik heb gister een kruitvat test gedaan meer om aan mijn moeder te bewijzen dat hij negatief zou zijn en dat was hij, ik moet woensdag eigenlijk pas mijn nod hebben dus ben veel tevroeg maar ook in die beschrijving staat dat het zwanger streepje soms erg licht kan uitvallen maar dat komt dan omdat je hcg hormoon nog niet hoog genoeg is, wacht nog even af en test over een paar dagen nog eens.

Als ik mij herinner kleurt  predictor helemaal en moet de roze stip blijven staan, als je zw bent, als je nu nog een beetje stip ziet ben je volgens mij gewoon zwanger hoor.
Sterkte
Liefs

ooh spannend tja.. ik denk dat een stip een stip is idd
maar ja kan begrijpen dat je het gewoon helemaal zeker wilt weten en dan ook duidelijk idd
maar het ziet er goed uit voor je iedergeval!  duim voor je

Hoi, als ik uit ga van mijn laatste NOD en de keren ervoor ben ik nu pas 2 dagen overtijd. Als ik uit ga van een cyclus van 28 dan ben ik morgen pas 1 dag overtijd! Dus allemaal nog pas erg kort !
Ik zou het echt geweldig vinden, maar durf nog niet te hard te juichen. We wachten eerst morgen maar af.
Groetjes Gizmo

Hoi Gizmo,

Ik hoop het voor je, maar het klinkt wel heel erg positief...

Liefs Lientje

Een dikke plus met CB !!!!!
Ik ben zo blij !!!!
Lief Gizmo

he mied gefeliciteerd genietervan 9 maanden zijn zo om.

groetjes iris

JOEPIE, JOEPIE, JOEPIE
GIZMO

Deze test laat niets onduidelijks meer over !!!

GEFELICITEERD

Liefs,

Twinkel3

Terug
Bovenaan