Predictor vroege test

Omdat ik een onregelmatige cyclus heb, is het lastig te bepalen wanneer ik moet testen. Meestal wacht ik tot na dag 35 (langste cyclus tot nu toe). Maar vanavond heb ik een etentje en ik wilde weten of ik een wijntje en/of biefstukje kon nemen dus zekere voor het onzekere genomen en een vroege predictor test gedaan. Deze geeft een heel licht streepje. Meteen een clear blue gaan halen: negatief. Ik ben dus of niet zwanger of te vroeg gaan testen. Ik lees op internet veel over vals positieve uitslagen bij de "vroege" predictor. Ik vroeg me af of er hier meiden zijn die deze test hebben gebruikt en wat jullie ervaringen zijn.

En ja, ik wet dat ik geduld moet hebben (niet mijn sterkste punt), zal over een paar dagen nog maar eens testen. En toch maar dat wijntje laten staan vanavond ;-)

Ik heb geen ervaring met die vroege test, maar bij mij was het ook zo dat ik zeker niet te vroeg moest testen, want dan zag ik niks! Ik ben ook wat ongeduldig...
Maar zolang je nog niet weet of je zwanger bent zou ik me over een wijntje nog maar niet te druk maken hoor! Dat schijnt de eerste weken helemaal geen kwaad te kunnen.

Ik heb geen ervaring met lichtje streepjes....maar ik lees hier altijd een streep is een streep.

Dus wie weet kan ik je feliciteren?

En over een wijntje enz zou ik me ook niet echt druk over maken hoor,zou echt niet gelijk kwaad kunnen.

Gewoon voor de zekerheid over een paar dagen nog een keer testen.

hoi visje,
de eerste 6 weken kan het nog geen kwaad.na 6 weken gaat het pas echt jouw bloed nemen.
heel gek maar alles is afgestemd daarop.meeste weten het ook pas 5 a 6 weken dat ze zwanger zijn.

maar ik heb hier de eigen merk van de apotheek daar staat op licht streepje hoe dat ook hoe sterk dat is zwanger staat in de bijsluiter.

ik heb het idee dat cb pas bij hoge hcg hormoon pas aangeeft.
stond daar ook licht streepje.

gr marjan

Terug
Bovenaan