prednison en over tijd??

Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Zit een beetje in de stress/onzekerheid.
Na 2 miskramen zijn we weer aan het proberen om zwanger te raken. nu zit ik met het probleem dat ik afgelopen week een zware astma aanval gehad heb. Ben bij de huisarts geweest en deze heeft me een spuit met een of andere cocktail(om weer vrij te kunnen ademen) gegeven en een kuur voor 10 dagen 30mg prednison. Nu is het geval dat ik ook afgelopen week mijn ongi zou hebben, maar deze is er dus nog steeds niet!!
Nu kan het natuurlijk aan de tabletten liggen of ik ben misschien toch weer zwanger! Wat moet ik doen? Stoppen met de tabletten, test gaan doen? Ben nl al 4 dagen overtijd. Heeft hier iemand ervaring mee?

Super bedankt alvast voor jullie antwoorden.
Liefs en een dikke kus Wendy

Hoi,

Ik zou in ieder geval je huisarts bellen. Die kan je meer vertellen over de medicijnen die je gehad hebt, en of ze schadelijk zijn. En wie weet doet hij dan een testje voor de zekerheid.

Ik ga voor je duimen!
Groetjes, Kat

Hoi,

Ik zou voor de zekerheid en je eigen gevoel altijd even een test doen. Aan de hand van de uitkomst kun je altijd met je HA overleggen, toch???
Succes!!!

Ik voor je duimen. (ik zit in het zelfde schuitje, ook 2x mk nu ongi, maar volgende maand weer proberen!!)

Liefs Kaly

Hoi,

Dank jullie wel voor jullie reactie! Heb vandaag toch voor de zekerheid maar een test gedaan. En jawel een licht blauw extra streepje, dat zou dus betekenen dat het weer raak is. Nu is er nog meer onzekerheid, nl tabletten gebruikt in de eerste belangrijke weken, We wachten nu nog af tot maandag en doen dan nog een test. Als deze ook positief is dan neem ik contact met ha op. Ik hou jullie op de hoogte,

Liefs Wendy

Terug
Bovenaan