Pregnyl - eisprong vraag

Dag allemaal!
Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Eindelijk, na vele afwijzingen mag ik aan mijn eerste IUI beginnen... Gisteren avond pregnyl gespoten, en morgen, woensdag ochtend de eerste IUI behandeling. Nu ben ik heel erg bang dat ik gisterenavond mijn eisprong heb gehad. Is het morgen dan te laat voor de behandeling? Heeft IUI morgen, zoveel uren  na mijn eisprong nog nut?

Ik hoop dat iemand me kan helpen, het lijkt me verschikkelijk om er weer naast te zitten!

Alvast bedankt!
Groeten, Flora

hi,

De pregnyl wekt de eisprong op en na het zetten vd prik volgt ongeveer 40 uur later de eisprong. Dus ik denk niet dat je morgen te laat ben. Bij ivf volgt 36 uur na de pregnyl de punctie.

gr
Marielle

Dag Marielle,

Dank je wel voor je reactie. Is het niet mogelijk dat de pregnyl te laat is gespoten? Ik heb nl normaliter wel een eisprong, en daarom ben ik bang dat ik hem heb gehad voordat de pregnyl zijn werk heeft gedaan... Vind een eisprong dus altijd plaats  40 uur nadat pregnyl is gespoten, pregnyl kan dan de eisprong ook 'vertragen'?

Groeten, Flora

Hoi hoi

Ik neem aan dat ze een echo hebben gemaakt
om te kijken hoe het met je eisprong staat?Het klopt
inderdaad dat 40uur nadien je een eisprong krijgt,dit
wordt heel nauwkeurig gedaan.
Ik wens jullie heel veel succes in ik zal voor jullie duimen.

groetjes anita

Dank je wel Anita! Wat kan een mens zenuwachtig zijn over dit soort dingen zeg! Als je eenmaal denkt dat je eisprong is geweest dan wijst alles in je lichaam erop dat dat ook zo is ...

Jullie ook allemaal veel succes!

Hoi Flora, wat bedoel je met vele afwijzingen? Ik begin deze cyclus ook voor het eerst met IUI, ga overmorgen Clomid slikken en zal dan als alles werkt, zoals het moet werken, volgende week vrijdag mijn eisprong hebben. Vind het allemaal wel erg spannend, omdat het nu "echt" begint te worden. Hoe zijn jou ervaringen ermee?
Groetjes, Pleun

hi Pleun!
Wat goed dat je gaat beginnen, zitten we in hetzelfde schuitje! Ik hoefde geen clomid te slikken, alleen gisteren pregnyl spuiten. Vind het ook erg spannend omdat het voor het echie is, maar toch ook wel bezorgd, als ik nou maar niet mijn eisprong al heb gehad. Vrijdag ben ik ook geweest en toen was er geen eitje te zien, toen maandag  terug moeten komen  voor een nieuwe echo en opeens 3 (grote!) eitjes! Die kunnen niet uit het niets zijn gekomen, ik ben dus bang dat ze ze niet hebben gezien vrijdag en dat ik nu misschien te dicht tegen mijn eisprong aanzat. Ach, ik zal het morgen nog eens vragen.
Ook heb ik al heel wat keren een nee gekregen omdat ik cystes had...
Maar goed nieuws moet ook gevierd worden, morgenochtend de eerste IUI! Ik duim voor je mee dat je volgende week je eisprong hebt! Vertrouwen hebben hoor!

Groetjes, Flora

Mijn cyclus is nogal regelmatig, dus kan wel redelijk uitrekenen wanneer mijn eisprong zal zijn, alleen ben ik bang dat hij bijvoorbeeld niet vrijdag is, maar zaterdag, want dan is het ziekenhuis "dicht"en moeten we dus een maand wachten en daar ben ik dus een beetje zenuwachtig voor, snap je mijn probleem? Ik heb volg. week woensdag een inwendige echo, dan weten we meer. Gr. Pleun

Terug
Bovenaan