PREGNYL PRIK IS GEZET!!!

He meiden,

De Pregnyl prik is gezet!!!

Spannend nu hoor.......

De assistente bij de huisarts heeft 'm toch maar gezet, ik durfde deze toch niet zelf.
Erg he.....
Maar goed....t prikje deed niet echt pijn, maar de vloeistof brandde best wel. Hebben jullie dat ook gehad???

En nu maar wachten en hopen dat binnen 48 uur 't eitje springt en dat ik dan ook werkelijk een eisprong heb!!!

Donderdag (volgende week) moet ik bloed laten prikken en dan kijken ze of ik een eisprong heb gehad. Ik vraag me eigenlijk af of ze dan ook al kunnen zien of ik evt zwanger ben?!?!

Ik ga nu even een bakkie  drinken bij me pa en ma!

Doeggg meiden,

liefs Flower

Hoi flower

Spannend zeg zou mooi zijn als het zou lukken en daarom gaan we weer aan het  natuurlijk. Ik heb geen ervaring met pregnyl ik krijg een andere spuit om de eisprong op te wekken namelijk ovitrelle doet het zelfde is van een ander merk = een kant en klare spuit waar je niks meer aan hoef te doen (behalve spuiten dan) Ik durf het ook niet zelf man lief gaat hem zetten!
Hoop voor je dat het gaat lukken allemaal!!!

liefs rozemarijn

spannend joh!! ga voor je duimen!!
ik had overigens geen last vd pregnyl(zowel niet bij de iui als bij de icsi) en nog steeds vind ik het vreemd dat jij het wel zelf mocht doen, maar bij mij moest ie perse in mijn bil en daar kan ik zelf natuurlijk minder goed bij, wellicht is toch ook per behandeling verschillend.
toitoitoi!!

natuurlijk duimn we voor je. Ben blij voor je dat de spuit meeviel. Ik zet hem wel altijd zelf. Als je de vloeistof heel langzaam inspuit, dan brand het niet zo erg.
Ik heb wel altijd een hele gevoelige plek   daar waar ik gespoten heb. Die blijft ongeveer 2 dagen. En iedere keer als ik buk voel ik het. Dat is wel lastig, want ik moet veel bukken op mijn werk.
Maar ik hoop dat dit de laatste spuit voor je was

Groetjes Naatje

Heeeeeeeeee Flower!

Wat goed zeg!

Goed dat je naar de assistente bent geweest. Weet ook niet of ik t straks wel zelf durf hoor. En die moet je toch mengen enzo dus...........goed hoor.

Oh dus het is nogal branderig. Maar te doen dus neem ik aan.

Spannend meissie ik ga echt voor je duimen

Zoals je wellicht hebt gelezen ben ik ook ongi geworden dus wandel je achterna.
Moet nu straks het ziekenhuis bellen en dan gaat het IUI gebeuren voor ons ook beginnen!

Zet m op he!

Hoor wel weer van je!

Liefs,

Cynthia

Terug
Bovenaan