Pregnyl

<p>En dan ineens krijg  je na maanden van experimenteren van doseringen van chlomid en gonal F ineens de opdracht mee morgen mag je pregnyl spuiten!</p><p>Een vreugden dans is hier wel op zijn plek. </p><p>Maar oooh wat vind ik dit toch ook weer allemaal spannend!</p><p>Wel is mijn vraag is er een ervaringsdeskundige? Ik heb nu twee eiblaasjes. Eentje was natuurlijk genoeg geweest. Maar ben ik naief als ik beredeneer beter meeverlegen als om verlegen.</p><p>Volgens de fitaliteitsarts  bestaat de kans op een tweeling ( huh... nogal wiedes). Maar zijn er mensen die dit ook hebben gehad en hoe is dat bij jullie afgelopen?</p>
 
Jammer dat er tot nu toe geen ervaringen zijn...Maar vanmorgen heb ik de pregnyl gespoten. Is iets meer werk als gonal f, dit omdat jezelf de spuit moet voorbereiden. Ook was deze iets pijnlijker aangezien het meer vloeistof is.Weer een ervaring rijker :)Vanavond en morgen aan de bak en dan over 2 weken mogen we gaan testen. Dat wordt komende weken duimen draaien :)
 
Ik heb 1 ronde gonal f en pregnyl gebruikt. ( na 13 rondes clomid) het was bij mij gelijk raak! nu 26 week zwanger van 1 kindje ;-) Succes, vond de pregnyl niet een heel prettige injectie maar het is het zeker waard geweest!
 
Ik heb ovitrelle gespoten, maar is wel vergelijkbaar. Ik had ook 2 eitjes, en ben nu 36 weken zwanger van 1 kleine uk ❤️ Dit was bij mij de eerste ronde van injecteren. Daarvoor clomid en tamoxifen pillen gehad, wat niks deed. Hopelijk voor jou ook snel een goede afloop! 
 
Meiden bedankt voor jullie reactie!Ondertussen al weer een paar dagen verder. Waarom gaan de dagen niet sneller... fijn om te lezen op het forum dat ik hierin niet de enige ben.Ik zal proberen een update te blijven doen. Lastig op het forum is dat je iedere keer open eindjes hebt... de vraag of het is gelukt blijft iedere keer in het midden. Momenteel alleen last van gevoelige borsten. Verder nergen iets van een idee dat anders is als andere dagen. Weet niet of iemand ooit heeft ov heeft getest na de datum van je verwachte ovulatie... ik dus wel( had nog een paar testen waarvan bijna de tht verstreek). gisteren en vandaag test ik nog super positief. Best gek.... ik heb nog nooit gehoord van een piek van meerdere dagen. 
 
Terug
Bovenaan