Hoi Moekje,
ik heb er idd ervaring mee. Ik heb het PCO syndroom. In het verleden heb ik ook clomid geslikt.Toen zwanger geworden van mijn 1e kindje. De tweede zwangerschap is "spontaan"ontstaan. De 3e zwangerschap ook, maar die eindigde na 8wk in een miskraam. Daarna raakte ik niet meer zwanger,ook niet mbv clomid. Toen ben ik puregon en pregnyl gaan spuiten. Ik raakte vrij snel zwanger alleen na 7 kw kreeg ik een miskraam. Daarna weer vrij snel zwanger geraakt dmv spuiten. Helaas na 12 wk weer een miskraam. Overigens komt dit niet door de puregon volgens gyn, gewoon pure pech. we hebben nog chromosomenonderzoek laten doen, maar daar is niets uitgekomen. Wel ben ik gelijk weer gaan spuiten en werd ik weer vrij snel zwanger.Nu ben ik 31 wk zwanger en het gaat hartstikke goed. Het spuiten is mij reuze meegevallen. Ik heb er geen bijwerkingen van gehad,alleen wel wat gewichtstoename. De Clomid(tabletten)kon ik minder goed verdragen.
Hopenlijk heb je hier iets aan. Veel succes en mocht je nog wat willen weten,dan hoor ik het wel.
Groeten,
Es