pregnyl

Hoi Pat,F,Niem,Fen, Jackje e.a.,
Gisterenmorgen mijn eitjes gemeten. Eentje is 25.0mm eentje, 23.2 en eentje 3.4. Twee dus gegroeid en 1 gekormpen. Beter dus. Heb ik dus kans op 2 en niet op drie. Omdat ze normalerwijze al hadden moeten springen heb ik een spuit pregnyl gehad en donderdagmorgen moet ik terugkomen. Als het goed is krijg ik nu binnen 12 a 48 uur een eisprong. Veel klussen dus! Spannend. Donderdag laat ik het gauw weer weten.
En F. ik hoop dat jouw eitjes ook goed groeien met de clomid. Heb je geen last van bijwerkingen?
Niem hoe is het afgelopen in het ziekenhuis?
Hoe gaat het met Jackje?
Groetjes,A3

Hoi A3,

Ik ben benieuwd of ze nu gaan springen.
Ik hoop het zo voor je.
Wel geinig dat we in dezelfde cyclus week zitten nu. Kunnen we straks samen gaan wachten.

Groetjes Naatje

Hoi A3,

Wat goed dat er nu 2 eitjes aan zitten te komen... Ik neem aan dat jij en je man het bed niet uikomen de komende 24 uur? hahaha. Succes met klussen hoor! We duimen heel hard voor je!

Ik heb vanmorgen mijn eerste Clomid geslikt... Ik merk nog niet echt wat maar dat kan nog komen natuurlijk. Volgende week woensdag moet ik terugkomen voor een echo om te kijken of er eitjes aan zitten te komen.. hoef trouwens niet te temperaturen gelukkig.

Nou meis, ik houd je op de hoogte,jij mij ook?

X F

Hoi A3,

We moeten dus beiden morgen naar het ziekenhuis, ik duim echt heel erg voor je dat je een eisprong hebt gehad en het raak is!!! Morgen (als forum tenminste niet dwars ligt) zal ik een berichtje plaatsen over mijn ziekenhuisbezoek. Hoop dan ook snel van jou te 'horen' hoe het gegaan is.

groetjes Jackje

Hoi A3
Ik heb gidteren avond twee keer geschreven maar verdwenen zo in ene.
He wat SPANNEND.........!
Ik hooop echt zo voor je dat het raak is we duimen echt heel erg voor je.
En wel flink klussen je bindt hem maaar vast...HAHAHAHA.
Nou wyfie ik hoor van je.

PS: Ik was vandaag naar het ziekenhuis geweest maar ze kon nog niet echt zien of er een eitje aan het groeien was (nog erg vroeg) dus nu mag ik vry terug komen ik hoop zo dat er weer een gaat springen of twee (helemaal tegek).

GR NIEM

Terug
Bovenaan