Pregnyl

hey meiden..

hebben jullie er ook last van dat er geen pregnyl meer geleverd kan worden..
echt irri.. nu hebben ze een ander middel dat het zelfde werkt maar dan is deze syntetisch ofzo.. en zit er een eigen bijdrage aan.. ggrr..

orivate heet dat middel ofzo.. hebben jullie hier ervaring mee? ik heb mijn apotheek gevraagd de komende anderhalve week nog opzoek te gaan naar de pregnyl omdat ik die liever heb en daar ervaring mee heb..

p.s. deze iui ronde nr 3 spuit ik hormonen.. eens kijken of het hierdoor raak word..
maar heb er een heeeeel hard hoofd in.. heb er weer eens niet echt het vertrouwen in.. :(

xxx

Hallo Angell82,

Ik weet dat het idd moeilijk is om aan pregnyl te komen.

Heb het zelf ook moeten gebruiken, ik ben op dit moment 20 weken zwanger dus ik hoef het niet meer te gebruiken.

Ik heb nog 1 ampul pregnyl hier thuis in de koelkast liggen.

Ik wil je die wel opsturen maar je zal eerst ff moeten informeren of dat je dat wel mag gebruiken. De houdbaarheidsdatum is 2013-12.

groetjes tineke

Ik belde altijd een tijdje van tevoren naar de apotheek zodat ze hem alvast bestelde. Ik had het probleem dat de gyn het pas voorschreef op de dag dat ik het nodig had. Dus met de eerste echo's maakte ik ongeveer een berekening. Ze bestelde er dan altijd 3. Ik had er maar 1 nodig, maar er waren er veel die het niet van tevoren bestelde. Voordeel was dat ze hem ook echt apart zette voor me. Dus ook al kreeg iemand hem voorgeschreven en mijn flesje stond er nog, belde ze of ik hem snel nodig had of niet. Meestal was het bij ons wel binnen 2 dagen te leveren.

Ik heb er ook last van! Ik kan van het ziekenhuis pregnyl krijgen en dit dan terug geven als het weer leverbaar is. Het ziekenhuis geeft zelf de voorkeur aan pregnyl ipv dat andere middel.

Flink balen!

X

hoi tineke..

ik zal het vandaag eens navragen aan de apotheek..
als het gewoon gebruikt kan worden dan zou ik graag de gewone pregnyl van je willen overnemen..

ik laat het je weten wat ze me hebben gezegt..

dank jullie dames voor de tips.. en ik heb het ook pas over anderhalve week ofzo nodig dus heb de apotheek ook verder laten zoeken tot wanneer ik het nodig heb.

ik zal de apotheek ook laten weten dat de ziekenhuizen dit middel ook nog kunnen hebben..

xxx

hoi tineke..

ik heb navraag gedaan bij mijn apotheek en die adviseerde mij de pregnyl van jou niet te nemen omdat deze altijd op constand op een bepaalde graden moet zijn en dit dan dus niet zal gaan met de post.

woensdag moet ik weer naar de kliniek en vraag ik of ze via het ziekenhuis iets kunnen regelen voor mij.
want de apotheek kan niet bij de middelen die ze in het ziekenhuis gebruiken. hoe raar dat ook is...

maar bedankt voor je aanbod..

liefs..

Had er ook las van maar ze ken er wel aan kommen hoor dan moet ze via de leverancier doen ik ging maandag en had het donderdag ,, het kan wel

En ben vandaag voor me 4 iui vrijdag gaat het gebeuren hoop op zegen Waneer moet je meid

ik heb nog geen idee wanneer ik mijn iui heb dit is de eerste ronde met spuiten.. ik heb zodadelijk mijn meting en dan kijken ze hoe ik er op reageer.. hoe alles groeid..

dus straks weet ik meer..

ik ga zodadelijk ook via de kliniek pregnyl aanvragen.. ze kunnen mij vast wel helpen..

xxx

Terug
Bovenaan