Premature baby nu 7 mnd

<p>Hoi. </p><p>Mijn dochtertje is met 32.5 geboren, nu dus 7 mnd. Qua ontwikkeling ‘loopt ze achter’ gezien haar prematuriteit. Maar nu had ik een vraag over haar slaap patroon van overdag. Zij slaapt van 19-6/7u, dus prima. Snachts verwissel ik haar sondevoeding daar zij een duodenum sonde heeft omdat zij geen voeding via haar maagje kan verdragen. </p><p>Overdag slaapt zij max 30min per keer. In slapen is geen enkel probleem maar t doorslapen lukt haar op geen enkele manier. Van alles al geprobeerd. Vandaag op mijn arm laten slapen en toen heeft ze gewoon bijna 2u! geslapen. Ze heeft t dus wel nodig. T gevolg hiervan is, is dat ik heel de dag met een vermoeide, huilende baby zit wat echt heel erg frustrerend is. Ik voel me machteloos naar haar. </p><p>Wie heeft er tips/trics om dit wellicht te verhelpen? Ze zijn zeer welkom :) </p><p>liefs</p>

hoi hoi, 
kan me voorstellen dat het ontzettend vermoeiend is. 
Zelf sliep onze dochter ook tot een maand of 10 maar 40 min per keer, om gek van te worden, zo heb je ook niet even je handen vrij. 
Heb je weleens geluid van white noise geprobeerd? Dit zijn oa leuke knuffels met een herhalend geluid erin kan bv ook een hartslag zijn. 

Succes iig 

Een lang pyjamajurk( als je weet wat ik er mee bedoel?) dragen en spannen om maar bedje, zodat ze jou vertrouwde geur ruikt? 
Haar bedje verplaatsen? 
Lastig he...

Hoi, aangezien ze op je arm/lichaam wel sliep; hoe kleed je haar als ze slaapt en hoe warm/koud is het op haar kamer? Wat voor lakentje gebruik je? 
Ik vermoed dat ze het te koud heeft.
Onze zoontje is ook een prematuur en ik merk dat hij het tov zijn broertje die wel voldragen is, het sneller kouder heeft. Onze zoon is met 32+2 geboren. Hij was een poos ook om de haverklap wakker toen wij erachter kwamen dat hij het te koud had. 
Hij slaapt nu met een dunne mouwloze slaapzak met een pyama met lange mouwen & rompertje met korte mouwen, ik laat het broelje en sokjes uit. Op zijn kamer is het rond de 19/20 graden. 
Misschien kun je ook een knuffeldoek proberen die jouw geur heeft. 
Succes! 

Terug
Bovenaan