Premature baby

<p>Goedemorgen,</p><p>Mijn zoontje is met 34,2 dagen geboren en is a.s. maandag 11 weken oud. Hij weegt 3595 gram en zit op 6 voedingen van 100cc.</p><p>Van het CB wordt ik alleen maar onrustig en onzeker van, want iedere keer wordt er iets anders gezegd. </p><p>Ik ben zo benieuwd naar andere verhalen qua voeding en slapen.</p><p>Hopelijk is er iemand waarmee ik ervaringen mee kan wisselen.</p><p>Alvast bedankt voor de reacties!</p>

Je bent niet verplicht naar het cb te gaan he! Je kunt bijv. Ook ipv cb naar je huisarts gaan iedere keer. Dan heb je ook steeds dezelfde, een arts en hopelijk iemand waar je je prettig en veilig bij voelt 

Hoi, mijn zoontje is van 26-02-19
Geboren met 34 weken en 1 dag. Hij is nu 4,5 kilo en 56 cm. 
Cb is heel positief totaal geen nare ervaringen mee.
6x 110 (ook voeden op verzoek) dus soms wat eerder en wat minder of later en wat meer drinken. Gewoon naar je zoontje luisteren. 
Je moet zijn gewicht x 150 doen en dat delen door 6 dat zou je hem kunnen geven. 
Het is heel simpel. Groeit hij goed in grafiek dan doe jij het ook goed.
Slapen ben ik ook heel makkelijk in. Box, bed, nestje of kinderwagen. Als hij slaapt laat ik hem slapen waar dan ook. Van slapen gaat hij groeien dus laat hem vooral lekker slapen. 
Verschonen, eten, slapen of spelen en daarna slapen is hoe ik het doe. 

Nu slaap hij lekker buiten in de kinderwagen ?

Hey 
Ik ben met 32 weken bevallen afgelopen september. Nog steeds een klein mannetje hier met ook nog steeds ellende met voedingen. Heb je geen logopedist ? Die hebben wij nl gelijk toegezegd gekregen om ons te begeleiden aangezien prematuren nou eenmaal een heel ander eetpatroon hebben.
Mocht je vragen hebben, let me know!!

Groetjes!

Ik ben bevallen op 10-02-2019 na 35+2 weken. Mijn zoon woog op dat moment 1818gram. Altijd een heel hongerig mannetje geweest. In het begin hielden wij ons strak aan het "schema". Achteraf hadden we beter naar hem moeten kijken. Hij wilde veel meer hebben dan hij "mocht" waarop veel avonden huilen volgden. Vooral in de avond wou hij vaak clusteren. Kijk goed naar je kindje. Er zijn genoeg signalen die aangeven dat je kindje honger heeft. Inmiddels weegt onze kleine man 6100gram en is 63cm lang.
Bij ons was het juist het cb die zei, als hij honger heeft, geef hem dan maar wat meer.
Veel geluk met je kleintje!

Ja, dat klopt hier ook. Ze zeiden gewoon geven als hij wil. Alles wat hij niet aan kan spuugt hij toch wel uit. Nooit gebeurt hier gelukkig. 

Terug
Bovenaan