prematuur kleding

A

Anoniem

Guest
hallo,

mijn broer krijgt waarschijnlijk een prematuur baby. Zijn vriendin is nu 31 weken zwanger en het kan zijn dat de baby al heel snel geboren gaat worden. Daarom zijn ze opzoek naar leuke prematuur kleding. Dus geen pakjes met beertjes en nijntjes ofzo want daar houden ze niet van. Wie kan hun helpen?

Groetjes linsey

Hallo,
Wij hadden ook een prematuur kindje. Hij woog 1795 gram bij de geboorte. Hij had maat 42 bij de geboorte. Dit kan je kopen bij Prénatal, Duimeland en C&A. Ze hebben er van alles. Van heel zoet tot heel neutraal.
Nathan is geboren met 36 weken maar hij was niet alleen prematuur maar ook dysmatuur. Dat houd in dat hij voor de duur van de zwangerschap veel te klein was. Hij is blijven steken bij 32 weken.
Ik hoop dat je er wat mee kan!
Groetjes Karin mamma van Nathan 02-07-07

Hoi,
Ik heb zelf geen ervaring met een prematuur kindje maar ik koop veel kleertjes voor mijn dochtertje bij Babyplanet en zie daar altijd een rek met maat 44 (en volgens mij nog kleiner) hangen. Schattige kleertjes zonder nijntjes etc. Gewoon hele lieve kleertjes. Volgens mij van het merk Feetje en Babyface.
Gr. Floor

Hai,