prematuur/ kleine baby kleding

Wie weet nog een winkel behalve prenatal waar ze ook kleertjes maatje 44 en maatje 50 verkopen?
Wij krijgen een klein spruitje, die ook te vroeg geboren gaat worden dus ben op zoek naar kleine kleding, want maatje 50/56 gaat um niet worden.
 
Hoi, je krijgt die kleding ook bij babypark, babyplanet en online even zoeken op premature babykleding. Hoop dat je er wat aan hebt. Succes
 
ik heb toen ook wat bij de c&a gekocht, hadden ze toen ook kleine maatjes, voor de rest weet ik het niet meer, ons dochtertje had toen te vaak te grote kleding aan.

Succes
 
Weet niet of je van internet kopen houdt, maar bij www.kleertjes.com hebben ze een uitgebreide collectie voor extra kleine maatjes. Zelfs al vanaf maatje 38.
Ze hebben een hele snelle en goede service is mijn ervaring
 
En ook op de site www.duckybeau.nl hebben ze veel keuze. De rompertjes van dit merk hebben klitteband, zodat het ook met een evt infuus makkelijk aan te kleden is.
Daarnaast zou je kunnen googlen op Tuuf's world. Van dit merk hebben wij in het ziekenhuis ook kleding liggen.
 
Ehm... klinkt misschien heel gek (ik als zwanger wordende lees hier af en toe ook mee uit interesse hoe het met dames gaat)

Maar ik was ook prematuur. 7 weken te vroeg. 1 week in het ziekenhuis gelegen. In die ene week heeft mijn vader mijn maten meegenomen naar Bijenkorf. Daar naar de poppenafdeling gegaan en daar dus toen met een mevr. samen naar kleding gezocht. Toen ik ong. 4 weken oud was kon ik wel in normale kleding en toen is mijn moeder mij gaan showen in de bijenkorf, bij des betreffende mevr. Die wilde toch wel weten hoe het was bevallen de kleding e.d.
 
Terug
Bovenaan