prematuurtje

Hallo allemaal.

Ik ben 5 augustus bevallen van een zoontje.Hij is helaas wel 4 weken te vroeg geboren.Het gaat prima met hem alleen kan hij de hoeveelheid voedingen niet aan.Nu beginnen we met borstvoeding, en alles wat hij te weinig drinkt krijgt hij met een sonde aangevuld.Ik voel me gewoon onzettend rot, en vreselijk dat hij in t ziekenhuis is en ik steeds naar huis moet.
 
Hoi,

Gefeliciteerd met de geboorte van je zoon! Ik weet er alles van mijn dochter is op 15 mei geboren en zij was 2 maanden te vroeg! zij heeft tot 11 juni in het ziekenhuis gelegen. Maar gelukkig deed ze het vanaf het begin goed. En zij kon niet aan de bosrt. daar was ze veel te klein voor! dus kreeg ze afgekolfde borstvoeding met aanvulling. maar het is allemaal goed gekomen. Het gaat nu ontzettend goed met haar! maar ik weet hoe het is om je kind achter te moeten laten in het ziekenhuis! niks aan. maar 4 weken te vroeg dan zal hij wel snel naar huis morgen toch?
 
Hoi Kim, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. Ik hoop dat hij gauw naar huis mag en dat jullie van elkaar kunnen gaan genieten! Laat je weten als hij naar huis mag? Groetjes
 
Hoi,
Mijn zoontje is op 6 mei geboren en ook te vroeg (5 weken).Hij heeft 10 dagen in het ziekenhuis gelegen omdat hij geel ging zien,het drinken uit de borst ging ook moeilijk (te vermoeiend)maar gelukkig kon hij wel al heel goed uit het flesje drinken en kreeg hij zo toch borstvoeding.In de tijd dat hij in het ziekenhuis lag ben ik daar ook gebleven dat was toch wel fijn,zo kon ik er heen wanneer ik wilde en al zijn flesjes zelf geven en tussendoor kolfen.Inmiddels is hij dus al 15 weken en al behoorlijk gegroeit,het gaat gelukkig erg goed met het mannetje.Hoop dat jouw zoontje ook snel naar huis mag,dan kan het grote genieten echt gaan beginnen.
Sterkte nog even.
 
Hoi Kim,

Gefeliciteerd met je zoontje! Ik kan me voorstellen dat het erg moeilijk is om om hem steeds in het ziekenhuis achter te laten :-( Mijn oudste dochter was 8 weken te vroeg en vooral de laatste tijd dat ze in het ziekenhuis lag, had ik er steeds meer moeite mee haar achter te laten!

Maar toen ze eenmaal thuis was, was het feest! We hebben onze kraamtijd toen alsnog gehad, lekker rustig aan gedaan, niet te veel bezoek en vooral genieten dat ons meisje bij ons was! Dus... even geduld, ik weet dat het moeilijk is, maar straks kun je de hele dag (en nacht ;-)) genieten van je zoontje!

Groetjes,
Pauline
 
Hoi Kim,

Mijn zoontje is geboren op 21 mei, hij was 5 weken te vroeg. Weg is de leuke kraamtijd, vond ik tenminste.
Wel leuk is dat hij lekker lang klein blijft. En bij mij ging de bevalling eat makkelijker. Hoeveel woog de kleine?
 
Hoi Kim,mijn zoontje is ook 4 1/2 week te vroeg geboren en woog bij de geboorte 2680 gram.Hij heeft 10 dagen in het ziekenhuis gelegen want hij kon namelijk moeilijk op temperatuur blijven en kon moeilijk uit de borst drinken en dronk dan ook geregeld afgekolfde voeding uit een flesje en wat die niet meer kon drinken ging via de sonde ik kan me ook nog heel goed herinneren hoe ik baalde toen de verpleging vertelde dat Thijs sonde-voeding zou krijgen terwijl het grootste deel van de babies op de couveuse-afdeling dit krijgen.Uiteindelijk dronk die al zijn flesjes en kon die zijn temperatuur goed vasthouden en mocht die de dag voor oudejaarsdag nog naar huis toe.Nu is die een grote bink van 8 maanden en doet niets meer herinneren aan dat kleine poppetje hij is nu alweer 74 cm en bijna 9 kilo dus alles gaat goed maar de kraamtijd daar had ik ook een hele andere voorstelling van maar het allerbelangrijkste is dat je je kindje gezond mee naar huis krijgt en ik weet zeker dat jou kleine mannetje ook snel naar huis kan en dan heb je hem helemaal voor jezelf en kan je gaan genieten.Heel veel sterkte en veel geluk met je kindje.Liefs Ingrid.
 
Hoi Kim, ook proficiat van mij. Ons zoontje is 6 weken te vroeg geboren en heeft 2,5 week in het ziekenhuis gelegen. Kapotmakerij, ik weet het, maar opeens gaat het heel snel. Dat drinken kan van vandaag op morgen met stukken vooruit gaan, en voordat je het weet mag je de Maxi Cosi meenemen. Hij is nu 9 weken en alleen de foto's herinneren mij nog aan de ziekenhuistijd. Hou vol, het komt goed.
 
Terug
Bovenaan