Premom

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Heeft één van jullie (of meerdere ) weleens iets besteld via Premom.nl??? Ze hebben daar namelijk van Davitamon femnatal tabletten met o.a. foliumzuur. Aangezien ik nog niet zo goed bent met mijn vitamientjes wil ik graag iets meer slikken dan alleen foliumzuur. Ik kan deze pilletjes van Davitamon alleen nergens vinden hier in de winkels....dus vandaar dat ik dacht: ik bestel het via premom.nl, maar ja, ik ken de site helemaal niet!

Toen ik daar was dacht ik: dan kan ik nog wel iets bestellen. Bijvoorbeeld zwangerschapstesten, maar ze hebben alleen van het merk Romed. Ook dat ken ik niet! Ja....ik ben nog niet zo thuis in dit soort dingen als jullie..hihihihi. Maar goed, is dit merk ok of hebben jullie betere ideeën?

Groetjes, Tessje.

haai,

ik heb via www.babybrabbel.org  en dan premomshop wel wat besteld, ik weet niet of je die bedoeld.
ik was daar erg tevreden over, had het snel in huis en de zwangerschapstesten van clearview heb ik daar ook besteld die zijn erg betrouwbaar en goedkoop!deze testen gebruiken ze ook bij de HA hoorde ik.

succes!

liefs leetje 1981

Hoi,
De pilletjes van Davitamon heb ik bij het Kruidvat gezien. Misschien handig voor de volgende x dan bespaar je nl verzendkosten.
Groetjes Rene

hoi. davitamon kun je gewoon bij de apotheek kopen is miscchien makeelijker en sneller heb begrepen dat gravitamon veel meer wordt gebruikt bij zwangerschap. groetjes

Hoi!

Ik heb bij Premom ook zwangerschapstesten (ook clearview) besteld en ovulatietesten. Ik heb de spullen nog niet binnen, dus ik ben benieuwd.

Bij Kruidvat hebben ze de foliumzuur/vitaminetabletten voor zwangeren van het eigen merk. Daar zit precies hetzelfde in als in de tabletten van Davitamon, maar ik geloof dat het meer dan de helft scheelt in de kosten (er zitten geloof ik 2x zoveel tabletten in, je doet er ongeveer 3 maanden mee). Die gebruik  ik, ook ik mijn eerste zwangerschap en bevallen mij prima!

Groetjes
Marceline

Terug
Bovenaan