Prenatal buggy

HoiHoi

Ik wil een prenatal buggy van 80 euro aanschaffen.. Iemand ervaring met deze buggy?
Graag wil ik de positieve en negatieve verhalen horen als die er zijn...

Hoi,

wij hebben ook een buggy van de prénatal en voor ons is hij perfect Hij kan goed mee op de fiets en stuurt goed. Het ligt er wel aan waar je hem voor gebruikt. Wij gebruiken hem alleen als we met de fiets weg gaan en straks met vakantie. Anders gebruiken we de kinderwagen. Daarom vonden wij het zonde om een hele dure aan te schaffen!! (wij hebben er een van veertig euro, de kleur gaat eruit dus die was spotgodkoop)

Groetjes van marloes

Hai,

Ik heb er ook naar gekeken maar helaas kan geen enkele buggy van prenatal echt in de ligstand(er zit  wel een ligstand op maar die kan niet helemaal plat dus zitten ze nog half)  en als je hem vaak wil gaan gebruiken is het dus niet handig want als je kindje even wil slapen is een goede ligstand belangrijk. Als je niet teveel geld uit wil geven maar wel een goede buggy wil die helemaal plat kan kijk dan eens naar de Chicco of de Koelstra(die hebben ook echt superkleuren). Kosten allebei rond de 89,95 en zijn een stuk beter en makkelijker in gebruik. Kijk wel even bij verschillende winkels want de een vraagt er 90 euro voor en de ander 110 en das toch zonde.

gr.Ing

Wij hebben een romer yanis gekocht tijdens mijn zwangerschap (kon ook helemaal plat)het nadeel is alleen dat ik hem lomp met duwen vind en dus niet echt lekker vlug ff een boodschapje mee kan doen.Ik heb ook een quinny en die neem ik dus nu gewoon mee!
Wat ik wel een goede vind is koelstra in de buggy dan he!

Anders kijk eens op www.kinderstoel.nl

groetjes,nice

Hai,
Ik zou echt goed kijken of die buggy ook plat kan. Wij hebben de Quinny zap en die kan niet plat, wat ik nu ontzettend jammer vind. Ik zit er over na te denken om de zap weg te doen en de Mac Laren te kopen.
Succes met je keuze.

Groeten, Floor

Hoi Mamelissa,

Ik zag net in het magazin van wij jonge ouders dat je deze maand met je jongegezinnen pas 10% korting krijgt op een prenatal buggy. Misschien een idee voor als je inderdaad besluit om hem aan te schaffen. Ik heb helaas geen ervaring met de   buggy maar vond het wel handig om dit voor je te plaatsen.

Succes met het maken van je keuze.
Inge

Terug
Bovenaan