prenatal doos....

prenatal doos..... wie heeft hem al in huis??
Ik kan hem uiterlijk maandag ophalen, maar ik moet ruim een half uur rijden voor de dichtsbijzijnde prenatal... Nu wil ik graag eerst weten wat erin zit, voordat ik er naartoe ga...

Wie kan me dit vertellen????

Alvast hartelijk bedankt!!!
 
Als je de doos niet ophaalt krijg je deze na een tijdje thuis gestuurd. Je betaald dan wel de bezorgkosten van 5 euro. Er zitten wel leuke dingen in: nutricia bewaardoos voor voeding, zwitsalbillendoek-bewaardoos,billendoekjes,testpakket luiers, folders, speen e.d.
 
Hoi,

je kunt 'm ook bij de Prenatalwinkel aanvragen (je krijgt dan rond de 7e maand bericht dat je 'm op kunt halen). Er komt bij hun actie gelukkig geen verkoopdame aan je deur. Wel krijg je de nodige reclame in de brievenbus (maar dat krijg je met Felicitas/Etos waarschijnlijk ook).

Er zit inderdaad in wat de eerste reactie vermeldt. Ik vond het persoonlijk een beetje tegenvallen, maar 't is natuurlijk altijd leuk om wat te krijgen. En het maandblad Wij Jonge Ouders is ook wel grappig (na een paar maanden niet echt boeiend meer, maar goed).
 
hallo anoniem van 13.40.

vond je de inhoud tegen vallen??
je krijgt het toch gratis!!!!!
je moet een gegeven paard niet in de bek kijken hoor!!

en een tip....je kunt zoveel gratis babydozen aanvragen tegenwoordig....als je dat allemaal bij elkaar opteld heb je toch best veel gratis gekregen.

groetjes van een helaas nog niet zwangere!
 
Terug
Bovenaan