Prenatal

A

Anoniem

Guest
Jaja, ik heb ook m'n slag geslagen! Maar Céline moest eerst naar gym, dus was pas om 10.10 uur in de winkel.

Heb veel te veel gekocht natuurlijk!:
Verkleiner voor kinderstoel, 2 parasolletjes (ook 1 voor Kimmar), leren slofjes, 2 Avent antilekbekers, sokjes (6 paar, is een tik van me), 2 van die plastic slabben waar de armen ook in gaan, Babybanz zonnebril (knalroze) en nog 2 knuffelgirafjes. (Marin kan niet zonder slapen, dus een paar reserve is nooit weg!)

En dat heb ik allemaal in 20 minuten bij elkaar gezocht, ben echt een speedshopper! Maar stond dus rond half 11 in de rij en was om half 12 bij de kassa!

Maar de service was prima, personeel liep steeds langs de rij met bekertjes water of koffie.

Had alleen wel medelijden met alle mama's met dikke buiken die ook zo lang moesten staan.

Grappig, ik stond ook van (ongeveer) half 11 tot half 12 in de rij.
Helaas in Groningen geen drinkservice. Heb een autostoel gekocht van 259 voor 207, dus dat was het wel waard!

Wij waren er om 09:30 uur en kregen een bon voor de korting bij de ingang.
We zagen dat de rij tot achter in de winkel liep (Prenatal warenhuis Den Bosch) en zijn daarom maar weer gegaan! Ik wilde de bon weer teruggeven, maar de verkoopster zei dat ik er ook vanmiddag mee mocht terug komen.

Zo gezegd, zo gedaan!!

Kleertjes, 2 traphekjes etc etc. en €50,00 korting in totaal! Toch lekker!!

Gr. Marieke en Lyanne

Terug
Bovenaan