presteren?

ik heb een dringende vraag, ik hoor iedereen vertellen dat men in de(vruchtbare week)de meesten van jullie bijna elke dag seks hebben. nou ik zal je zeggen dat als ik aangeef dat dit de (goede week)is mijn vriend geen zin er meer in heeft. het lijkt wel of hij het idee heeft te moeten presteren. ik ben nu negen mnd geleden gestopt met de pil en heb nu ovulatietesten besteld. dit vertel ik niet aan mijn vriend. wie herkent zich in mijn situatie ?

Nou, ik herken me gelukkig niet in die situatie. Kan me er wel iets bij voorstellen, maar dan toch alleen van een man die het eigenlijk niet wil. Hebben jullie het daar wel eens over?Wat jullie ervan verwachten en waarom je het wil enzo?
Je kan wel net doen alsof het niet je vruchtbare week is, maar wat gebeurt er als je dan zwanger wordt?
Succes ermee, el

Ik herken me heel goed in jou situatie.
Ik wil heel graag een kind en mijn vriend en ik zijn uit elkaar.Hij wil me wel helpen met een kind maar wil niet op commando(zo noemt hij het)we hebben nu een soort LAT relatie.Ik werk ook met ovulatietesten en mijn vriend wil dan ook niet weten wanneer het mijn "tijd" is.Het probleem bij ons is alleen we wonen niet bij elkaar dus is het voor mij moeilijk om langs te gaan als het mijn tijd is.heb je wel eens gepraat met je vriend waarom hij juist dan geen zin heeft.Ik weet wel dat sommige mannen bang zijn dat je dan alleen sex wil als het je tijd is en verder geen zin heb.Ik wens je heel veel succes,ik weet hoe moeilijk het dan kan zijn.
groetjess

hoi,
nou ik herken je verhaal ook wel een beetje. het probleem bij ons was afgelopen 2 maanden dat het mijn vriend gewoon niet lukte,ook al deed hij nog zo z'n best. gewoon een "tussen z'n oren kwestie". ik pissig natuurlijk want ik wilde zaad!! nu hebben wij besloten dat we ons niet meer zo bezig houden met zwanger worden. voor ons allebij beter.
groetjes..

Hoi,
Ik herken ook veel in jouw verhaal...helaas
Mijn vriend heeft ook het gevoel te moeten presteren en dan lukt het niet. Het zit echt tussen zijn oren want hij heeft er normaal geen moeite mee. Het is niet zo dat hij geen kinderen wil want daar hebben we het uitgebreid over gehad. Ik probeer nu inderdaad niet precies te zeggen wanneer het "moet"maar dat heeft hij dan toch wel in de gaten! Nu wilde ik vandaag, maar zegt hij"het hoeft toch pas volgende week?"haha,het blijft een gedoe vind ik.
Ik dacht ook dat ik de enige was met een vriend die er af en toe moeite mee heeft, maar dat blijkt niet zo te zijn.
Mijn vriend is nu niet extra blij dat we vaak sex hebben omdat hij toch al niks tekort kwam...er zijn natuurlijk ook mannen die wel blij zijn dat ze eens een keer mogen...gelukkig horen onze mannen daar niet bij!
Probeer het maar positief te zien!
Nou succes ermee en ik hoop dat je snel zwanger wordt.
Liefs Esther

Terug
Bovenaan