pret echo, bij welke week???

A

Anoniem

Guest
Halloooo allemaal

ik heb een vraagje,ik heb maandag een echo dan ben ik 19weken en 2 dagen en als het goed is konden ze dan zien wat het word, maar ik wil graag ook een pret 3d echo laten maken maar bij welke week is dat het leukst/mooist om het te laten maken?
groetjes danielle

Hoi,

Ik heb pas  een afspraak gemaakt voor 3d echo,
en ik moest daar 26 weken voor zijn,ben nu 20 weken,
nog ff w8en dus!!

Ben wel benieuwd!!

Groetjes Maaike

Hoi,

Ik heb ook met 19 weken een 2D echo laten maken omdat we wilden weten wat het zou worden (jongetje dus, duidelijk te zien). Een 3D echo kan volgens mij vanaf 26 weken want vanaf die tijd krijgt het kindje onderhuids vet, en hoe meer dat is hoe mooier de 3D echo. Ik heb op meerdere sites gelezen dat het vanaf rond 30 weken het mooist is.
Als je zoekt op 'echopraktijken' met google, kun je ook veel vinden.

xx Syrah

hallo!!

thanxx voor de antwoorden, ik heb net een echo gehad en het is jongetje!! :D:D   dus 3d echo komt er idd met 28 weken.
thanxxx
Groetjes Danielle
19weken2dagen

Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels ook zwanger van mijn tweede kindje ik heb al een zoontje van 1 jaar.

Bij mijn eerste kindje heb ik rond 18 weken een pret echo laten maken en toen zagen ze al heel duidelijk dat een jongen werd 100 % maar de beste tijd om een pret echo te laten maken is rond 20 a 21 weken ook dan kunnen ze echt wel vertellen wat het wordt als je baby het wil laten zien hahahah

nou heel veel succes met je zwangerschap en je bevalling

Groetjes maria

Ik wil ook heel graag een pretecho laten maken, en wij gaan dat doen als ik zo'n 22 weken zwanger ben. Moet nog even bellen voor een afspraak te maken!
Op verschillende sites heb ik al echo's gezien en vond het na de 21 weken het mooist.

Liefs Monique
17w4d

Terug
Bovenaan