Pret echo

A

Anoniem

Guest
met hoeveel weken kun je het beste een pret echo laten maken??

Qua mooie foto's enz???

kus cora

Een gewone 2d met ongeveer 24 weken
En de 3d tussen de 28 en 34 (als het goed is dit weet ik niet heel zeker)

Gr Angelique

wij hebben de 3d bij de eerste gedaan met 23 weken en nu doen we het voor de tweede met 26 weken.

gr mama van MD

Hallo,

Spannend he coor om daar over na te denken. Ik heb er nog niet over na gedacht. Ik ga wel eens kijken als de tijd rijp is. Geniet maar met uitzoeken van het bureau

liefs
talke

ja heel spannend!!!!

en tal jij mag er ook over nadenken!!!! ben er 100% van overtuigd dat dit frummeltje meer dan gezond te wereld komt bij de liefste ouders ooit!!!!!!!!!

kus

Dank je dank je, heb ik al gezegd dat ik van je hou?

Zo lief om dat te zeggen. Jij hebt ook zoveel moeten meemaken om te komen waar je nu bent. Ik denk dat jullie ook dito goede ouders worden. Dat kan niet anders!

hele dikke kus
talke

mallerd!!!

haha zit met dikke tranen in me ogen te lezen!!! Ja we hebben het allebei niet makkelijk gehad!! maar dat van mij valt in het niets vergeleken bij jouw!!!

Maar vanaf nu alleen zonneschijn voor ons!!!!

kus

Ik geloof als je hem compleet eorp wilt hebben voor 17 weken , daarna zijn alleen nog delen te zien, wij hebben een geslachts pretecho laten doen met 19 weken en nog een pretecho met 32 weken (foto's kan je zien op www.martin-isabel.nl)

Wij hebben toen ook een soort van pretecho laten doen toen we net zwanger waren, omdat onze vk binnen 5 minuten klaar was en geen uitleg niets erbij gaf en we allebei zo teleurgesteld waren in die echo dat we hem gewoon overnieuw hebben gedaan haha was wel grappig om te zien, ze laten dan ook zien hoe alles werkt enzo, gewoon in het algemeen wat leuker en gezelliger dan een medische echo.

20 weken echo hebben we natuurlijk ook gehad maar daar zie je echt niets leuks aan. vind ik dan, is puur medisch.

12 weken ook puur medisch (allemaal 2d) dus vond ik wel grappig (het blijft leuk je kindje zien) maar ook minder gezellig als pretecho..

Nu moet ik over 2 weken weer echo vanwege de groei, echos blijven leuke dingen om naar uit te kijken vind ik, maar goed zeker voor die 20 weken ook wel heel erg spannend!

Terug
Bovenaan