Ik geloof als je hem compleet eorp wilt hebben voor 17 weken , daarna zijn alleen nog delen te zien, wij hebben een geslachts pretecho laten doen met 19 weken en nog een pretecho met 32 weken (foto's kan je zien op www.martin-isabel.nl)
Wij hebben toen ook een soort van pretecho laten doen toen we net zwanger waren, omdat onze vk binnen 5 minuten klaar was en geen uitleg niets erbij gaf en we allebei zo teleurgesteld waren in die echo dat we hem gewoon overnieuw hebben gedaan haha was wel grappig om te zien, ze laten dan ook zien hoe alles werkt enzo, gewoon in het algemeen wat leuker en gezelliger dan een medische echo.
20 weken echo hebben we natuurlijk ook gehad maar daar zie je echt niets leuks aan. vind ik dan, is puur medisch.
12 weken ook puur medisch (allemaal 2d) dus vond ik wel grappig (het blijft leuk je kindje zien) maar ook minder gezellig als pretecho..
Nu moet ik over 2 weken weer echo vanwege de groei, echos blijven leuke dingen om naar uit te kijken vind ik, maar goed zeker voor die 20 weken ook wel heel erg spannend!