pret echo

Wij hebben vandaag een 2d/3d/4d pretecho laten maken... het was te grappig. Ons kleine ventje wilde zich niet laten zien. Hij had zijn handjes plat voor zijn gezichtje. Hij liet ons zelfs even zijn middelvinger laten zien. Ik moest er erg om lachen. Wel jammer natuurlijk, maar ja, ik heb in 2d gezien dat ons kleine ventje goed groeit, al zo'n 1100 gram weegt en heeeeel hard kan gapen. Hij was ook lekker aan happen in het vruchtwater. De echo-mevrouw heeft alles nog eens goed doorgemeten en hij is qua alles volledig gemiddeld, alles formaten waren previes 27 weken en dat ben ik vandaag ook precies. FIJN!

Ik zal even wat foto's online zetten, dan kunnen jullie hem ook zien.

Gaat er iemand van jullie nog een pretecho maken??

Hahahaha, wat ontzettend grappig!
Leuk hoor!
Ben blij dat jullie er van genoten hebben!
Wij laten het denk ik niet doen, we hebben een aantal weken geleden laten doen, toen was ik 21 weken zwanger.
Maandag in het ziekenhuis geweest vanwege verschillende klachten en toen hebben ze ook nog een echo gemaakt..................misschien als we over een week of 4 nog nieuwsgierig worden dat we het toch doen maar vooralsnog denk ik van niet!

Groetjes Rimke
24+6 weken

Wat superleuk om te zien. Wij gaan ook nog een pretecho maken, bij ons staat die gepland voor 5 juni . Heb er erg veel zin aan! Na jou plaatsjes gezien te hebben helemaal. Wat grappig die middelvinger, hij wou echt niet he hahaha. Geniet er nog lekker van!

He Saskia!
Wat jammer van het gezichtje! Als het goed is mag je nog een keer terugkomen dan toch? Tenminste, dat was bij onze pret-echo zo. Gelukkig hebben wij ons ventje goed gezien, wel steeds met een voet in beeld, hij heeft namelijk een tenensabbelfetish!!! ;-) Ik vond het ook zo bijzonder! Ik was al verlieft op 'm, maar nu kan ik echt aan niets anders meer denken. Grappig was ook te zien dat het precies zijn vader is, echt bizar! Met neusgaten van 2 mm, en voetjes van 5 cm, echt heeeeeeeeeel cool!
Ik zou het iedereen aanraden!
Groetjes Nanna

geweldig die echo's
toch wel erg duidelijk de 3D echo.
wij laten morgen een 3D echo maken, ben erg benieuwd, ben nu 30 weken zwanger. ik weet niet of het me gaat lukken de foto op de site te zetten, ik zal het proberen.

Mijn knappe ventje met 26 weken en 4 dagen.
Ik ben vorige week zaterdag geweest. Ons mannetje lag er echt perfect voor gelukkig.
Heel veel mooie foto's en een dvd  meegekregen.

Terug
Bovenaan