pret echo

vanmiddag is het eindelijk zo ver.. we moesten er lang op wachten maar om kwart voor 2 hebben we dan eindelijk onze pret echo..

ik ben zo nieuwsgierig naar ons kleine wondertje het is onderhand al ruim 7weken dat we het voor het laatst gezien hebben..

het word denk ik een erg leuk consult want de afgelopen 3 weken kan de kleine geen seconde stil liggen in me buik en is nu ook al de hele ochtend druk bezig mijn zijn ochtend gymnastiek haha

Die van ons is ook zo'n sporter en op weg naar de pretecho was ie heel druk. Tijdens de echo niet meer wakker te krijgen. Hahahahah. Dat is wel makkelijker om de beelden goed te kunnen zien. Op de terugweg ging meneer weer lekker verder met bewegen. Denk dat ie geen zin had in de echo. hahahaha. Geniet er van!!!

Groetjes Supertje

Leuk leuk, veel plezier vanmiddag....
Wij hebben geen pret echo.. dus de volgende keer dat ik mijn kleintje ga zien is als ik em hem uitgeperst... hahaha....

Hoop dat je leuke beelden krijgt..

@supertje dat hadden wij met de 20 weken echo toen sliep de kleine en draaide de kleine elke keer weg (heeft nu al de trekjes van mama.. een verschrikkelijke tol als het slaapt haha)

gisteren dan de pret echo gehad.. de tijd ging echt veelte snel..
maar ow wat mooi zeg wat heerlijk om ons wondertje weer te zien hij lag heerlijk te snoezen helemaal in de placenta gekropen en ondertussen de navelstreng te knuffelen als of het een knuffel was haha..

we moest hem echt even wakker maken maar toen kwam de gekke bekjes wel.. lachen, boos kijken, moeilijk kijken, boven lipje schuin optrekken.. hij had ook nog even de hik en was nog even boos op de vrouw die de pret echo deed want ze kreeg nog een goede trap haha..

we hebben kunnen zien dat de kleine man al flink wat haartjes heeft gemeten op ruim 3,5 mm het is een echte papa kindje naar alles waar we naar keken leek het op de papa.. het mondje, de bolle wangetjes, flink gespierde beentjes.. maar we denken dat het zo eigenwijs als mama word haha

we hebben er in iedergeval van genoten

hier wat fototjes van ons lache bekje

http://iloapp.steying.nl/data/_gallery//private/80/1293122843_resized.jpg?width=400&height=408

http://iloapp.steying.nl/data/_gallery//private/80/1293122835_resized.jpg?width=400&height=286

Terug
Bovenaan