pret echo

wij zijn zo nieuwschierig 1 dec laten wij een pret echo maken ben dan 16 weken en 2 dagen en kunnen dat het geslacht weten

wie van jullie gaat dit ook doen ?
of wachten jllie met 20 weken
of willen jullie het niet weten of alleen voor je zelf

Wij willen het ook graag weten. Wij wachten tot de 20 weken echo of ze het daar kunnen zien, als ze het daar niet zien, dan laten geen pretecho maken en wachten we af tot de volgende echo, en anders tot de geboorte.

Van ons mag iedereen het weten. ook wel handig want we hebben nu een roze babykamer, welke wellicht moet worden geverfd.

Ooo, ik ben ook zo vreselijk nieuwsgierig!
Heb al 3 jongens, zou het dan nu misschien...? Ik heb stiekem wel 1% voorkeur. Niet zo dat ik teleurgesteld zou zijn als het een jongen is hoor, maar een meisje erbij lijkt me toch ook wel errug leuk!
Volgende week zaterdag, 17 nov, hebben we een pretecho, hebben we nog nooit gedaan, maar ik ben nu zoooo benieuwd, haha... Ik ben dan 16 wk..
Ik wil het eigenlijk wel geheim houden, maar eigenlijk niet voor mijn kinderen. Maar ik denk dat, als zij het weten, het vast niet geheim zal blijven. We zullen zien...

We hebben een jongen en een meisje erbij zal leuk zijn, zijn allebei welkom en we hopen vooral op een gezond kindje (wie niet). Afwachten tot waarschijnlijk begin januari 2013!

Wij zijn erg nieuwsgierig maar wachten wel gewoon op de 20 weken echo. Die heb ik net voor kerst, dus dat wordt een leuk nieuwtje/cadeautje voor de hele familie!

Terug
Bovenaan