Pret in bad

A

Anoniem

Guest
Hebben jullie kleintjes ook zo een lol in bad? Die van mij wil nu graag rechtop zitten en dan lekker met dr handjes in het water slaan, 1 groot waterballet in de badkamer, haha.

Uiteraard let ik wel heel goed op dat ze niet koppie ondergaat!!
Maar ze geniet er van dat is duidelijk,

groetjes van Sonja.

Hoi hoi,

wat een leuke foto's!!
Goed dat je kleintje al rechtop kan zitten in bad.
Dat lukt mijn zoontje nog niet hoor, en die is over de 9mnd.
Dylano vind het ook altijd erg fijn in bad.

Groetjes Debby.

Hoi,

Ja, Bas kan ook flink genieten in het water! Hij kan nog niet alleen zitten, dus in bad moet ik hem steeds vast houden. Maar in de Tummytub (met een antislip matje) kan hij heel goed alleen zitten. Wat een plaatje hè?!?

Groetjes, Karin

Even een opmerking van   mij. Vinden jullie het niet gevaarlijk om foto's van je kinderen in bad op dit forum te zetten???

Ik kreeg van een vriendin laatst een reactie, dat zij ook een keer badfoto's op haar site had gezet en dat die extreem veel werden bekeken, en dus waarschijnlijk niet allemaal mensen met de beste bedoelingen.

Ik heb ook leuke badfoto's, maar durf ze niet op dit forum te zetten.

Wat jullie met deze opmerking willen doen, is helemaal aan jullie, maar wilde jullie even er op attenderen!

Groetjes Martine

Hoi Martine,

Wat lief dat je zo meedenkt over het wel en wee van kindjes van anderen.
Ik denk er wel bij na welke foto's ik op internet zet. Op de foto van Bas is 'niks' te zien. Daar let ik wel op.
Misschien ben ik wel heel erg naief, maar ik kan me niet voorstellen dat er iemand iets 'sexueels' ziet in deze foto's.

Groetjes, Karin

Hoi,
ik denk er hetzelfde over als Karin, ik vind deze foto's niet sexueel getint en je kan ook niks zien. Maar misschien is het idd naïef, je weet natuurlijk niet wat een pedofiel "lekker" vindt.
Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan