Pretecho 2d of 3/4d

Morgen is het dan eindelijk zover.  Om 11.15 uur  gaan we gaan de kleine telg bekijken!

Twijfel nog over 2d of 3/4d, komt vnl. door de kosten.
2D kost nl. 80 euro, 3/4 D  kost 110 euro.
In eerste instantie hebben we doorgegeven een 2D echo te willen.
Vind dat al duur genoeg!
Maar om het nu van geld te laten afhangen is eigenlijk ook zowat.

Heeft iemand ervaringen met de verschillen. Is 2D net zo mooi om te zien, of zou je dan zeggen, als je toch eenmaal geld er voor uit geeft, kun je net zo goed iets meer betalen voor een veel mooier resultaat!?

Hoor graag!
Sannes 22 wkn
 
Hoi,

wij hebben ook een pretecho laten maken. Wij zijn voor de 2d gegaan omdat ik foto's had gezien van een 3/4d echo en foto's van na de bevalling, dat leek sprekend.  We wilde graag het geslacht weten en we wilden dan ook dat er toch nog iets als verrassing bleef. Ik moet wel zeggen dat ik een maand later nog weer op internet ben gaan speuren of ik een echo bureau kon vinden die een korte, goedkopere 3/4d echo maakte, omdat ik wel heel erg nieuwsgierig was.
Ik ben heel blij met de 2d echo die ik heb, ik heb er namelijk een leuke dvd aan overgehouden en een paar mooie foto's en 1 foto die heel erg mooi is (vind ik) en waar ik heel trots op ben.

groetjes kirsten
38w6d
 
Ik heb inderdaad voorbeeldjes gezien op internet van 3d, en dat is sprekend ja!
Ja, vind dat eigenlijk wel een mooie reden om te zeggen, we gaan voor 2d, blijft er toch nog verassing over.

Wij willen het geslacht niet weten, weet niet waarom persé niet, maar voelt niet goed.
Maar als je morgen zo dicht bij zit, zal wel moeilijk zijn om dat te blijven volhouden.
Spannend hoor...
 
Hoi Sannes,
Hoe was de echo??????? Weet je nu ook het geslacht en wat heb je laten doen 2d of 3d?

Maandag hebben wij ook een pretecho, ik ben dan 20 wk. Ik wilde heel graag een 3d echo, maar de echobureau zei dat ik daar beter mee kon wachten totdat ik 26 weken ben. Dan blijkt er namelijk wat vet op het huidje te liggen. Maar ik kon echt niet wachten tot 26 weken, want we willen het geslacht ook zo graag weten.... Dus zoals je misschien wel begrijpt...heb ik maandag 2d met foto's en dvd en met 26 weken nog eens een 3d met foto's en dvd.
Ja ja ik kan niet wachten en het is inderdaad niet goedkoop...E140,00, maar ja was toch al van plan om E100,00 uit tegeven, dus die E40,00 kon er ook nog wel bij! Erg he...maar goed gelukkig is geld bij ons geen issue...dus ik ga er gewoon bij genieten. (trouwens het bedrag had ik in mijn hoofd alweer goed gepraat...bij mijn zoontje hebben we helemaal geen echo's laten maken)

Heel veel succes met de zwangerschap

Mniek31
 
Hoi hoi

Ik heb ook vandaag mijn pretecho gehad om 11.oo uur. Ik krijg een meisje ik ben echt zo blij. Maar ik hoefde maar 25 euro te betalen. En ik heb 1 2d foto 2 3d foto's en een cd rom met foto's erop.  
En wat wordt jou kleintje

groetjes heleen
 
Jaaaaa, gisteren de pretecho gehad! In 2d...

We weten niet wat het wordt, bewust voor gekozen hoor.
Wel moeilijk was het toen die vrouw vroeg wat íkzelf dácht, ze vond het leuk om even te kijken of mijn gevoel overeen kwam met wat ZIJ GEZIEN had.
 
AArggghhh, toen had ik zoiets van: ZEG HET, ZEG HET!

Maar gelukkig hebben we ons kunnen beheersen.

Alles zat er op en aan, ze kon zelf alle vingertjes tellen, de hersentjes, de hartkamers, een vol blaasje, en druk dat'ie was.
Gooide steeds zijn kontje de lucht in, lenig ... zijn voeten tot aan zijn kin....

Halverwege kreeg 'ie de hik. Te gulzig. Aah zielig.. kleine ribbenkastke hikte op en neer.

Onvoorstelbaar! Wonderbaarlijk!

 
Heb zelf nog nooit een pretecho laten maken maar toevallig heb ik er laatst bij vrienden er één gezien. Het was een 2d en 3d echo.
De 3d echo vond ik erg onduidelijk. Ik vind zelf de termijn echo het mooiste. Je ziet dan het kindje in zijn geheel. Met 20 weken zie je delen van het kindje...ik vind dat je dan nog goed moet kijken wat je ziet.

 
Terug
Bovenaan