Pretecho Almere e.o.

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Wij overwegen om binnenkort een pretecho (3D/4D) te laten maken.
Heeft iemand ervaringen met echobureau's in Almere en omgeving? Op internet hebben ik twee bureau's in Almere kunnen vinden (Koekeloere in Almere-Stad en Baby Focus in Almere-Haven). Eventueel willen we er ook wel wat verder voor rijden, dus ook ervaringen uit oa Noord-Holland, Utrecht en Gelderland zijn welkom.

Zijn er mensen die al een 3d-echo hebben laten maken? Met hoeveel weken hebben jullie dat gedaan?
Ik heb inmiddels verschillende internetsites bekeken en de meningen blijven erover verdeeld wanneer je dit het beste kunt doen (rond 24 weken, tussen 22 en 32 weken, vanaf 27 weken, tussen 24 en 33 weken, vanaf 25 tot 33/34 weken).
Zelf denk ik aan rond 26/27 weken (dan past er nog redelijk wat in beeld), dus ik zal waarschijnlijk wel snel een afspraak moeten gaan maken.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Karin (24w+5d)

Hoi Karin,

Ik heb goede verhalen gehoord over baby focus. Ik heb daar dus een afspraak gemaakt voor eind augustus. Ben dan 24 weken. Ik ben erg benieuwd! Heb bij mijn vorige zwangerschap een 3d echo laten maken met 23 weken. Alles is dan prima te zien. toen ergens in Zwolle laten doen, ik vond dat mens een beetje irritant dus ga het nu in Almere proberen!
Veel suc6 met het maken van je keuze!

Groetjes, Jonna

hallo,

ik heb geen ervaring met een pretecho buro. ik heb voor 25 augustus een afspraak gemaakt bij baby-focus in almere.
ik ben dan 24 weken en 5 dagen zwanger.
ik vond hun internet site erg overtuigend aandoen.

groetjes.

Ik heb ook voor 25 aug een afspraak bij baby focus voor een 20 weken echo en op 4 okt voor een 3/4D echo.

Ik ben gewoon wat gaan speuren, en dit zag er wel betrouwbaar uit, de verloskundige van mij, die kent dit bureau ook, dus dat gaf al wat vertrouwen.

Ik hoorde dinsdag dat de zus van mijn vriendin er al 3x was geweest en erg te spreken was, de vrouw is aardig, de foto's echo's en uitleg zijn duidelijk.

Ben erg benieuwd, kan niet wachten tot het 25 aug is, wil graag weten of alles goed is, ruggetje dicht enzo, maar het geslacht ben ik ook erg benieuwd naar.

Laat mijn ervaring na 25 aug wel even weten, is handig voor dames die hierna dit topic nog lezen, toch

Hoi, ik ben nu bijna 35 weken zwanger en heb met 26 weken een pretecho laten maken 3d/4d bij babyfocus almere haven. Erg goede ervaring!!! Lieve vrouw, met veel kennis en ervaring, prachtig beeldmateriaal. Dus zeker een aanrader hoor!! Veel plezier en geniet ervan!   Groetjes Monique

Leuk om jullie positieve reacties te lezen.
Ik had inmiddels ook van een buurvrouw gehoord dat zij 2x bij babyfocus geweest is en die was ook positief, dus ik heb inmiddels een afspraak gemaakt.
Ik kan volgende week vrijdag al terecht, dus komt mooi uit. Dan ben ik 26w+3d.
Ben erg benieuwd naar de kleine.

Karin (25w+4d)

Terug
Bovenaan