pretecho bij hoeveel weken?

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ben nu bijna 19 weken zwanger dus volgende week krijgen we de medische echo!
nu heb ik een echobon cadeau gehad en heb gekozen om een echopakket te pakken dan krijg je 2 echo's een tussen de 18 en 26 weken (is gewoon 2d) en een vanaf week 25 (3/4 d). Nu wilde ik de eerst op 25 weken plannen en de 3d op 30 weken, maar ik lees hier veel verhalen over dat je dan de baby niet volledig meer kan zien, wat raden jullie aan?
Gewoon een echo laten doen bij bijv. 27 weken?
had al geprobeerd een afspraak te maken, maar dat kon nog niet, was te vroeg, baalde ik best van, want het moet toch gepland worden en mijn man heeft een drukke baan, maar ze hadden het rooster nog niet af voor de komende maanden. Raar want met de medische echo heb ik al 10 weken geleden een afspraak gemaakt en was nog maar net op tijd, dus ik dacht dan ben ik er in ieder geval op tijd bij!

liefs Danielle

hoi danielle
ik zou het laten met 27 a 28 weken dat schijnt de beste periode te zijn
veel plezier!
groetjes sandra

je kan al je baby niet meer compleet zien na de 17 weken geloof ik wat ik leuk vond is het uitspreiden over je zwangerschap (zeker op het laatste als je het niet meer zo ziet zitten kan het een leuke afleiding zijn!) ik heb het laten doen met 32 weken geloof ik en de 3d foto zag er precies uit als toen ie net geboren was!! moest wel op zijn kop hangen omdat ie al ingedaald was haha (zag er echt niet uit) maar echt hele gave foto's!!

Terug
Bovenaan