pretecho en geslachtherkenning

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,
ik ben Miek lees al lang mee op dit forum eerst natuurlijk op het zwanger worden forum, maar ja nu het zover is hoor ik daar niet meer thuis. Ben nu 14 weken. Ik zou heel erg graag een pretecho willen over enkele weken. Heb een echo gehad bij 8 weken, maar toen kon je natuurlijk nog heel erg weinig zien. Wat ik me afvraag is hoe groot is de kans dat we dan het geslacht op de echo kunnen zien, want eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Stel dat je het toch per ongeluk kunt zien, tja dan kan je niet net doen alsof je het niet gezien hebt. Zijn er mensen die een pretecho hebben laten maken en onbedoeld het geslacht van het kindje konden zien?
liefs
Miek

hoihoi
ik heb geen pretecho laten maken ik was te laat ermee hihi
maar toen ik op de site van babyview aan t kijken was heb ik gelezen dat je kan aangeven van te voren dat je het geslacht niet wil weten en ze daar ook rekening mee houden ze hoeven je kindje niet van boven tot onder te bekijken net als in het ziekenhuis dus kijken ze daar ook niet
succes ermee
xxyvon

Hoi Miek,

Ik heb al een afspraak laten maken voor een pret echo en ben ook 14 weken. Ze wil het pas doen met 20 weken dan is er meer zekerheid, maar een kennis van mij heeft het met 18 weken gedaan en toen zagen ze het ookal.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

Veel plezier en succes

Hoi,

Mijn pretecho was met 22 weken, ik wist toen al dat het een jongetje word (gehoord tijdens een echo in het z-huis met 18 weken). Maar ondanks dat ik dus wist dat er een piemeltje moest zitten, herkende ik het nog niet toen ze het aanwees. Mijn vriend ook niet, we hebben er foto's van en ze heeft het er echt bij moeten zetten want anders konden we het niet meer vinden. Hij lag niet zo gunstig om het goed in beeld te krijgen.

Met 32 weken kreeg ik nog een echo in het ziekenhuis en toen was er overduidelijk een piemeltje te zien, de mevrouw die de echo maakte zei ook dat het echt 100% een jongetje is.

Ik denk dat als je zegt dat je het niet wil weten, dat ze er ook voor zullen zorgen dat het niet zodanig in beeld komt dat je het kan herkennen.

groetjes, Jane 40+2

meiden, bedankt voor jullie reacties. Ik denk dat ik dan toch maar doorzet en wel een pretecho laat doen.
liefs
Miek

Hoi Miek,

Ik heb bij mn 1ste een pretecho laten maken, maar wilde het geslacht niet weten. Dit heb ik ook aangegeven, mijn man wilde het wel weten en gaf dat ook aan. De laatste 5 minuten van de pretecho heeft ze de videoband stopgezet en heb ik de andere kant op gekeken... maar eigenlijk was dat niet nodig geweest, want tijdens de hele pretecho zag ik steeds een piemeltje voorbij komen...toen we thuiskwamen zei ik tegen mn man dat het een jongetje was en dat ik dat meerdere malen gezien had :)
Zelfs mijn broertje, totaal geen verstand van dit soort dingen, zag gelijk al binnen 2 minuten het piemeltje voorbij komen, toen we hem de band lieten zien...

Das dus weer een heel ander verhaal...
Het is gewoon voor iedereen anders denk ik.

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan