Pretecho en intake kraamzorg gehad.

Vanmiddag de pretecho gehad. Wat is dat geweldig!!!! Hebben 90 foto's gekregen op CD-R en USB Stick en ook nog een mapje met foto's die zijn geprint. Tevens de hele echo in 4D op DVD.

Beeb sliep lekker en was ook niet wakker te krijgen. Alles is goed en beeb ligt goed op schema. Ze konden zelfs al zien dat hij/zij haartjes heeft! Ook is het ontzettend lenig; lag met de voetjes tegen het voorhoofd. Ligt op dit moment in stuit maar dat kan nog veranderen. Wij zijn helemaal in love met ons prachtige poppetje!!!

En vanochtend hebben we het intake gesprek gehad voor de kraamzorg. Heel leuk gesprek gehad. Heb al helamaal zin in de kraamtijd....denk ik... haha.

Hey meid,

Wat heerlijk dat jullie zo hebben genoten van de echo! Kan ook bijna niet anders als je er een gezichtje bij ziet. Heel bijzonder!!!! Begrijp dat jullie helemaal in love zijn, lekker van genieten hoor.

Fijn ook om te lezen dat het gesprek met de kraamzorg zo prettig is verlopen. We zijn er klaar voor hè? :)

Fijne avond. Lekker na dromen!

Liefs Lynn.

Hoi hoi,

Zow je hebt aardig wat foto's gehad!
Leuk hoor.
Dan heb je gelijk een ander beeld bij je ukkie.
Hoeveel weken ben je nu?
Nou suc6 en dan schiet het zeker al op als de kraamzorg al geweest is.

Liefs Sandra

helemaal super!! Kan me voorstellen dat je helemaal in love bent! Nu kun je tot de bevalling genieten van de foto's en dvd.

Wat fijn dat de intake van de kraam prettig was. Nog even geduld en dan kan het genieten van je kraamtijd ook beginnen..

liefs

Geweldig de hoeveelheid foto's die jullie hebben meegekregen van jullie kleine schat.
Kan me voorstellen dat je helemaal in de wolken bent.
Het zijn ook echt prachtige plaatjes!!

Hier ook nog niks over de intake gehoord. Rustig afwachten.

Liefs, x

Die pretecho lijkt mij ook erg leuk, maar wij hebben er voor gekozen om het niet te doen. Alhoewel ik nog steeds twijfel.
Mooi om te lezen dat alles nog steeds goed gaat, en wat veel foto's. Nou dan kun je deze mooi terug kijken natuurlijk.

Ben gisteren gebeld door de kraamzorg en heb pas een afspraak op 10 oktober. Leek mij een beetje laat, maargoed het zal allemaal wel goed zijn denk ik.
Ben erg benieuwd hoe dat gesprek er uit zal zien.
Merk wel dat het nu allemaal lekker dichtbij komt, haha. Vind dat soms nog wel een beetje eng, maar aan de andere kant kan ik niet wachten tot het zo ver is.

Xx

Terug
Bovenaan