Pretecho gehad en het is een.....!!!!!

Hoi allemaal,

We hebben vanochtend de pretecho gehad en het was super om te zien! Alles zit er op en er aan en het is EEN MEISJE!!! Ik had de hele tijd het gevoel dat het een jongetje zou zijn, dus ik (en mijn man ook) zat er lekker naast! We vinden het super hoor, net als dat het een jongetje zou zijn geweest. Nu weten we in ieder geval dat we een meisjesnaam moeten zien te vinden die we leuk vinden. Het is erg leuk voor onze jongste, want dat is ook een meisje. Heeft ze straks een zusje waar ze haar poppen enzo mee zal moeten delen en later samen stappen... aaach! De oudste (een jongen) vindt het allemaal even leuk, maakt hem niet uit of het een broertje of een zusje is ha ha... ik hoor hem over een paar jaar nog wel!!!

We hebben de dvd die we meekregen net alweer twee keer zitten kijken, heerlijk genieten!

Groetjes, Michele (15+6)

Gefeliciteerd!!

jeetje ik ben verbaasd over het feit dat ze het al zo vroeg kunnen zien zeg!
ik heb met 17 weken een pretecho en ik dacht dat dat ook op het vroegste was dat ze het deden..
hihi
ik moet dus nog 2 weekjes wachten maar dat is het zeker waard!
Liefs Jenny (15 wk 3 dagen)

Hoi Michele,

Wat leuk dat jullie het al weten! Super hoor, een meisje. Gefeliciteerd!
Geniet van het prinsesje in je buik!

Liefs, Billie

NB: Onze pretecho hebben we met 17w3d op 6 mei. Ben ook super nieuwsgierig. Hebben een zoon en reken op nog een jongen maar ja...you never know!

Hoi Jenny,

Ik dacht ook dat ze het pas met 17 weken aandurfde om het te zeggen, maar ze vroeg gelijk toen ze het beeld aanzette: "willen jullie weten of het een jongen of een meisje is?" Dat was een mooei verrassing voor ons!
Jij succes met wachten op je echo he!

Groetjes, Michele

Terug
Bovenaan