Pretecho gehad, het is een ....!

Meisje! Met 95% zekerheid te zeggen...
Na 3 jongens dan nu een meisje, echt heel gek, moet er gewoon ff aan wennen, haha. Maar wel erg leuk natuurlijk!
We houden het nog wel ff geheim, eerst maar eens kijken of het bij de 20 wk echo nog steeds een meisje is...
En daarna ga ik wel lekker meisjeskleertjes shoppen hoor...

Wat een verrassing; vooral als je al drie jongens hebt! Ik heb zelf twee jongens; zou het ook een raar idee vinden als het nu een meisje wordt!
Had je zelf stiekem gehoopt op een meisje?

hahahah leuk!! het eerste waar ik aan moest denken zal ik schrijven dat je van voor naar achteren moet schoonmaken hihih grapje!!
wel heel leuk wat zal ze beschermt worden door haar broers

Hoi, ik hoor eigenlijk bij de april mam's maar lees soms ff mee.... Wat leuk: een meisje na drie jongens! Ik heb zelf twee jongens en mijn vriend heeft ook een zoon en stiekem hopen wij op een meisje.. Dit geeft wel hoop ;-) Kan niet wachten tot mijn 20wk echo op 5-12... tuurlijk is een jongen van harte welkom maar een meisje zou wel leuk zijn...

Ja, ik had soms wel een heel klein beetje voorkeur, maar aan de andere kant voelen jongens voor mij ook heel vertrouwd. Ik heb twee broers, mijn man heeft een broer. Mijn broers en ik hebben alleen maar zonen, dus een meisje is echt helemaal onbekend voor mij, ik ben zelf de enige...

@mama mei 86: ik ben nu 16 weken, ik was zo nieuwsgierig, kon niet meer wachten tot 20 weken, haha.

Terug
Bovenaan