Pretecho gehad!!!

Eindelijk was het zover!
onze pretecho!!!!
ons 3e kindje bekijken!!! vandaag ben ik 17 weken en 2 dagen in verwachting!!!
Onze oudste dochter was mee en verheugde zich er enorm op!
toen we het kindje zagen op het beeldscherm riep ze meteen heey onze baby!!
de kleine lag wel een klein beetje dwars namelijk in kleermakerszit! maar na een beetje duwen draaide het goed en konden we het geslacht zien!
een heerlijk idee om te weten wat het is..
de kleine groeide prima en alles zit erop en eraan.
weer een geweldige ervaring en 9 foto's rijker!!
over 2,5e week de 20 weken echo! kan nu al niet wachten!!!

Liefs Jenny (17 wk 3e kindje)

hey,

wat gaaf joh, en wat leuk dat ze ook al konden zien wat het word!
Ik mag dinsdag voor mijn pretecho, ik ben dan 17 weken, ik hoop dat ze dan ook kunnen zien of wij er een broertje of zusje voor mijn dochter bijkrijgen.
Nou en nu op naar die 20 weken echo!!

xx natascha

Hey Jenny!

Jeetje, wat maak je me nu nieuwsgierig zeg! Weet je het geslacht en zeg je het niet! Niet erg goed voor van die nieuwsgierige aagjes zoals ik ;-)
Super dat alles goed was met jullie zoontje (hihi, heb ik het goed??? ;-) en dat jullie weer een aantal mooie foto's rijker zijn. Heerlijk.
Ik kan inmiddels ook niet meer wachten. Dinsdag is het zover. Pas in de avonduren dus ik laat woensdag zeker weten hoe het was en hopelijk kan ik dan ook vertellen wat we krijgen! Hahahaha. Ik denk weer een zoon!

Geniet lekker van je foto's!

xxx Billie

Hey Billie!

Het spijt me!!!
haha maar ik sta hier met mijn eigen naam op en wil het graag stil houden voor de omgeving!
kan je wel mailen!
dan weet je het ook!
hoe dan ook ontzettende leuke ervaring en hoop dat jij het ook snel weet!!!

Liefs Jenny

Hoi,

Lekker joh, dat jullie ook een leuke en goede pretecho hebben gehad.
Ook mij maak je super nieuwsgierig over of het een jongetje of een meisje is!!!
Mooi dat de kleine het in ieder geval na een beetje draaien aan jullie wilde laten zien!

Geniet ervan,
Michele (18+1 van de 3e)

Leuk hoor dat je de kleine hebt kunnen bewonderen en weet wat het is. Ben zelf ook supernieuwsgierig. 23 Mei weten wij het als het goed is ook.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan