pretecho gehad!

vanmiddag hadden wij onze pretecho! eerst wou de kleine niet meewerken, lag met het gezichtje naar achter en in diepe slaap! ik had het al voorspeld...normaal is het de hele dag best druk in mn buik,maar nu dus net even niet!
maar na een kleine pauze wilde het toch draaien en konden we het gezichtje heel goed zien...echt enorm schattig en steeds de armpjes en handjes bij het gezichtje....

mensen die nog twijfelen bij een pretecho, het is echt super!
vooral nu ( 30,4 week) zie je al heel veel!

ik weet niet hoe je een foto moet plaatsen anders had ik er zeker 1 bij gezet!!!!

gr. wilma

Hi Wilma!
Wat leuk dat bij jou de echo wel goed is gelukt!
Bij mij was de 3D echo dus echt heel erg tegen gevallen!
We zagen bijna niets van ons kindje, erg onduidelijk en vaag.
Ik voelde me voor de gek gehouden met de plaatjes die ze op internet laten zien en in een folder.
Een vreemde kon er niet eens iets van maken...
Ik zou het dus daarin tegen aan niemand aanraden.
€95,- voor piet snot.
Ik heb de echo bij 29 weken laten maken.
Dus moeders niet bij iedereen lukt het goed, hou daar ook rekening mee!

Groetjes ilse

hoi,

Ik heb ook een pretecho gehad die uit eindelijk na een half uur proberen op niks uitliep. Ons eigenwijze ventje wilde zich niet goed laten zien want hij hield de hele tijd zn vuistjes voor zn hoofdje en de navelstreng zat er ook voor een gedeelte voor. Erg jammer maar we hebben wel super mooie 2D echo's mee gekregen waar ook weer van alles op te zien was. T was weer mooi om te zien hoe ons ventje weer gegroeid en ontwikkeld was. Ook hoefden we uiteindelijk maar voor een 2D pakket te betalen dus dat vond ik erg netjes. We hebben de pretecho bij 25 wkn gedaan dat was de beste tijd zeiden ze van het echo bureau want als je t later doet heb je de kans dat t kindje te groot is en dus niet helemaal in beeld past.

groetjes tamara

hoi,

het is wel prijzig.... bij ons was het 115 euro geloof ik, daarvoor kregen we ongeveer een half uur kijken, een dvd met de beelden, en wat foto's!
ik ben blij dat wij het wel gedaan hebben, ik vond het zo bijzonder!

maar waarschijnlijk kun je wel op google zoeken naar een bureau bij jou in de buurt en daar staan de prijzen meestal wel bij!

liefs

Terug
Bovenaan